/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Hvordan laver man en server til cs??
Fra : RaB
Vist : 601 gange
22 point
Dato : 05-12-02 14:04

Hvordan laver man en server til counter strike?? en der kører heletiden?? og med en god ping??

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 05-12-02 14:44

Du skal for det første have en god internet-opkobling (Omkring 1MB) Selvf. alt afhængig af hvor mange i er? Tror man regner med min. 128kb pr. spiller.
Så skal du kende din ip http://www.myip.dk - Den giver du til dine venner, så de kan logge sig på din server.
1. vælg "play CS"
2. vælg "play online"
3. vælg "create server"
4. Vent på dine venner ;)

Hvis ikke de dukker op er du formentlig bag en router og skal have åbnet den korrekte port til CS. Så må du prøve med denne vejledning: http://www.dsl-faq.dk/program/cs.asp

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-12-02 14:12

"RaB" <RaB.news@kandu.dk> wrote in message
news:a_HH9.59257$HU.4014023@news010.worldonline.dk...
> Hvordan laver man en server til counter strike?? en der kører
> heletiden?? og med en god ping??

Prøvet at starte på www.counter-strike.net ->hosted sites->Counterstrike
Server?
CS server har vist heller ikke besynderlig meget med hardware at gøre.

/Dennis

Kommentar
Fra : S.Riis

Dato : 28-12-02 15:04

Du skal først og fremmest beslutte dig for hvilket OS du vil køre med. Her kan du bruge win2000 eller linux (som jeg vil anbefale dig - det kører hurtigere og er mere stabilt).

Herefter henter du så en standalone cs server til det OS du har valgt at køre med. Du kan hente det du skal bruge på http://server.counter-strike.net/servfiles.html

Kommentar
Fra : S.Riis

Dato : 28-12-02 15:04

Du skal først og fremmest beslutte dig for hvilket OS du vil køre med. Her kan du bruge win2000 eller linux (som jeg vil anbefale dig - det kører hurtigere og er mere stabilt).

Herefter henter du så en standalone cs server til det OS du har valgt at køre med. Du kan hente det du skal bruge på http://server.counter-strike.net/servfiles.html