/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Hjælp til hjemmeside / kode
Fra : johnnyp
Vist : 366 gange
100 point
Dato : 27-04-06 21:01

Hej!! Jeg har virkelig brug for hjælp til at dennhe kode / hjemmeside bliver rigtig fra starten.

Med en kammerats hjælp der som jeg virkelig er nybegynder i design af website påbegyndt et design af en side som skal bruges i firmaøjemed.
MEN jeg syntes der er et eller andet galt, efter at have fulgt diverse råd / link til www.html.dk m.m. og læst omkring opsætning af html o.s.v.
Jeg tænker her på koden og ikke på farver og valg af billeder, da det er noget der vil blive rettet hen af vejen. Men så vidt jeg kan se så har han ( min bekendt ) både CSS og html kode i index filen, er der en eller anden af eksperterne der vil hjælpe mig med dette, da jeg som sagt er total nybegynder. Så bliver jeg en " Glad " mand.
På forhånd tak

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 27-04-06 21:08

Se privat besked.

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 28-04-06 13:14

Uppps !!
Så blev det min tur til at glemme linket: Her er det www.test.netcop.dk

mvh
Johnny

Annuller spørgsmålet
Fra : johnnyp

Dato : 08-05-06 09:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål