/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Programfejl iexplorer.exe
Fra : Denpete
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 27-04-06 14:00

Gentagne gange når jeg forsøger at åben et bestemt site, får jeg en program-fejlmeddelese: 'iexplorer.exe - Programfejl' 'Instruktionen 0x7dd28c4a referede hukommelse "0x00000000". Hukommelsen kunne ikke "read".

Kan ikke udføre fejlfinding ved at klikke på Annuler som foreslået i vinduet, men Explorer lukker bare ned.

Hvad kan det skyldes - har forsøgt at søge på Google uden held.

Sker ikke på alle sites, men kun dette ene... (tror jeg)

VH
Denpete

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-04-06 14:30

Hvilket site er der tale om?

Har du prøvet at opdaterer din browser?

http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-04-06 16:59

...eller skifte browser. Jeg blev træt af laaaaaange download-tider og frossen puter. Downloadede derfor firefox fra mozilla og så forsvandt alt bøvlet.

Kommentar
Fra : molokyle