/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tilbud hos Lidl???
Fra : jysch
Vist : 742 gange
100 point
Dato : 27-04-06 09:51

Jeg har set at Lidl har denne computer på tilbud - hvad kan i sige om den - er det et godt køb eller noget skrammel??

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 27-04-06 09:52
Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 27-04-06 11:32

Jeg har en "TARGA" af lidt ældre dato (3 år) det virke fint!

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 100 point
Dato : 27-04-06 12:30

Hej, det er og bliver jo en discount-PC men den har fået gode anmeldelser:

http://www.computerpartner.de/tests/hardware-tests/pc/notebook/132180/index.html

http://www.discountfan.de/gratis/download/pdf/Testbericht-Lidl-PC-Targa-Ultra-AN64II_3700-Maerz-2006-lang.pdf

Artiklerne er på tysk men billederne er flotte og den får 4.5 stjerne ud af 5 mulige det ene sted og udnævnes som den bedste discount-PC der er testet til dato hos den anden.

Jeg anbefaler (som nogle herinde måske har bemærket) udelukkende Dell for det er kvalitet man altid kan regne med. Men så koster en tilsvarende PC jo også lidt mere... Men check evt. selv hvor stor forskel der er da de kører med nogle gode tilbud ind imellem.

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 27-04-06 12:32

Umiddelbart lyder det til at være en heftig maskine, set på specifikationerne.

Der er godt med ram og en god stor harddisk. Jeg kender ikke meget til AMD cpu'er og Targa, men da det ser ud til at være standard komponenter, vil jeg ikke være bange for at købe den.

prisen er vel også rimelig.

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 27-04-06 15:30

Tak for svaret lawitt.