/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Godt tv-out kort til ingen penge ??
Fra : Mikael1973
Vist : 594 gange
50 point
Dato : 09-08-01 00:53

Er der nogle der kender et godt tvout kort, som enten også har gfx processor på agp port , eller bare er pci standalone .... Det vigtigste er ,at det er composite kompatibelt på et "gammelt" philips fjernsyn, at billedet er godt og kan "fylde hele skærmen" ,eller at der er software som gør det selvsamme... Det gør ikk spor at der også er en god s-vhs udgang ....
Jeg har haft lånt et rage128 fury som jeg syntes var "godt" hvis det kan hjælpe nogle til sammenligning ???
Det gør heller ikk spor det er billigt
På orhånd tark for hjælpen Mikael1973

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-08-01 00:22

Hejsa!

Hvad er billigt? 1000,-? 2000,-? 4000,-?

Det kunne jo være du var lotto millionær..

Hver feature du ligger på bliver kortet gør det jo dyrere.

Mvh. Henrik

On Wed, 08 Aug 2001 22:53:20 GMT, "Mikael1973"
<Mikael1973.news@kandu.dk> wrote:

> Er der nogle der kender et godt tvout kort, som enten også har gfx
>processor på agp port , eller bare er pci standalone .... Det vigtigste
>er ,at det er composite kompatibelt på et "gammelt" philips fjernsyn, at
>billedet er godt og kan "fylde hele skærmen" ,eller at der er software
>som gør det selvsamme... Det gør ikk spor at der også er en god s-vhs
>udgang ....
>Jeg har haft lånt et rage128 fury som jeg syntes var "godt" hvis det kan
>hjælpe nogle til sammenligning ???
> Det gør heller ikk spor det er billigt
>På orhånd tark for hjælpen Mikael1973

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 09-08-01 09:53

tjek www.edbpriser.dk

PixelView Riva TNT2 M64 w./TV-Out PCI / 32MB / 2048X1536 / Riva TNT2 M64 617 kr.
PixelView Riva TNT2 M64 w./TV-Out AGP / 32MB / 2048X1536 / Riva TNT2 M64 535 kr.

link: http://www.edbpriser.dk/hardware/grafikkort-show.asp

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-08-01 13:06

Jeg sidder faktisk lige og leder efter det samme ! Jeg tænker en max pris på
400-500 kr.

Regner med at anskaffe mig et brugt ATI kort af lidt ældre dato.

"Henrik Nygaard" <dsl37874@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:f9i3ntov3f3d39s8ss59tu451i68m33gt2@4ax.com...
> Hejsa!
>
> Hvad er billigt? 1000,-? 2000,-? 4000,-?
>
> Det kunne jo være du var lotto millionær..
>
> Hver feature du ligger på bliver kortet gør det jo dyrere.
>
> Mvh. Henrik
>
> On Wed, 08 Aug 2001 22:53:20 GMT, "Mikael1973"
> <Mikael1973.news@kandu.dk> wrote:
>
> > Er der nogle der kender et godt tvout kort, som enten også har gfx
> >processor på agp port , eller bare er pci standalone .... Det vigtigste
> >er ,at det er composite kompatibelt på et "gammelt" philips fjernsyn, at
> >billedet er godt og kan "fylde hele skærmen" ,eller at der er software
> >som gør det selvsamme... Det gør ikk spor at der også er en god s-vhs
> >udgang ....
> >Jeg har haft lånt et rage128 fury som jeg syntes var "godt" hvis det kan
> >hjælpe nogle til sammenligning ???
> > Det gør heller ikk spor det er billigt
> >På orhånd tark for hjælpen Mikael1973
>

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 50 point
Dato : 10-08-01 20:50

Et riva tnt2 ultra m. 32 mb ram er det bedste valg...har selv en pc, kørende med det kun til formål at kunne bruge harddisken til filmlager

madmikk