/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tyrkisk popmusik musik?
Fra : Niqo
Vist : 6124 gange
100 point
Dato : 26-04-06 19:12

hejsa , jeg er helt vild med Arash , en tyrkisk kunstner , som har lavet disse sange : Boro Boro , temptation og tike tike kardi, som jeg synes er vild fede.

mit spørgsmål er : kender nogen af jer andre kunstnere EvT. titler som er nogen lunde samme stil som de 2 titler med Arash ?

MVH NIQO :)

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 26-04-06 19:23

Er Arash ikke en svensker med tyrkiske rødder? Mener da at kunne huske hans navn fra de svenske hitlister.
En mand som Tarkan, der hittede med nummeret "simarik", er vel i nogenlunde samme kategori, og ligeså vores egne Bombay Rockers, som du jo dog sandsynligvis kender i forvejen.

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 26-04-06 19:25

nåh jo, han er svensker, et rigtigt, hehe . har den med tarkan, den er okay. kender ikk Bombay Rockers sådan lige .

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-04-06 22:40

Hvis du kommer til Århus, skulle du smutte en tur i Bazar..der har de en masse god musik. Der havde du en rig mulighed for at spørge.

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 27-04-06 11:38

Heysa........ Kender godt nok ikke den musik du nævner og ved derfor ikke om det er stilen? Men prøv at lytte på Tarkan. Det ER popmusik direkte fra Tyrkiet.............