/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
:)
Fra : rkl
Vist : 417 gange
117 point
Dato : 05-12-02 00:19

Rart at se at konkurrence-ånden lever i bedste velgående :)
For at understrege at der her ikke er tale om person-fnidder vil jeg lykønske strarup med de 40.000 point! Du har helt sikkert hjulpet rigtig mange - synes bare at man gør det urimelig svært, for nye brugere af Kandu (mig selv inkl.) hvis eksempler som nedenstående bliver for "almindelige".......

http://www.kandu.dk/dk/tip/2461

Det var alt herfra - Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-12-02 00:30

ja enig ....måske vi skulle få kandu til at oprette en Begynder-liga som os med UNDER 1500 point kunne være med i og så evt. få dobbelt op på vores point i tidsrummet 11:00 - 23:00 i weekenden.....

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 05-12-02 00:30

rkl....jeg er meget enig.......men !!!

Jeg vil gerne være den første som forsvarer strarup......han er nok den der allermest af alle, passer på at han ikke laver "den slags" medmindre der er 100% fortjent.....

http://www.kandu.dk/dk/spg/6045 er et eksempel, og der ligger mange flere rundt omkring. Jeg tror ikke du kan finde andre af den slags med strarup indblandet, og jeg syntes derfor det er meget meget meget uheldigt at eksemplet omhandler ham, da det ikke er hans måde at optjene point

Men jeg må sige at jeg er enig

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 05-12-02 00:34

Strarup er også den eneste som ALDRIG laver svar......altid kommentar. Dette er også for at undgå ballade, samt denne slags "spørgsmål"

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 05-12-02 02:18

Hej - helt enig med spørger - men meget uheldigt at nævne Strarup - vi er mange der prøver at hjælpe - ikke for point eller præmie; men fordi nogle har behov fo hjælp og af interesse m.m.

Prøv endvidere lige at læse nogle af indlæggene under Kandu, bl.a. mit eget vedr. point og lodtrækning m.m.
http://www.kandu.dk/dk/spg/3550

Spørgsmål / svar m.m. vedr. Kandu findes her: http://www.kandu.dk/dk/emne/20605

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 05-12-02 03:52

Jeg synes strarup skal roses for sin "aktivitet" herinde og de oplysninger som han videregiver til folk som har visse problemer med deres udstyr Jeg har som e.p siger heller aldrig set ham sætte noget op som et direkte "Svar" men altid som kommentar og så kan folk jo selv prøve de ting af som han beskriver i sine kommentarer og så kan de herefter acceptere det hvis de er blevet hjulpet Der ud over er strarup også MEGET dygtig (tror jeg) til det med EDB og han kommer som regel altid fyldestgørende udsagn omgående en mulig løsning på folks spørgsmål

Det kunne selvfølgelig være fint som folk rkl og Fnollerpige siger men jeg tror nu ikke på at kandu folkene vil gøre meget ved det uheldigt nok set med manges synspunkt

Man kan jo også kun forsøge at hjælpe så godt som overhovedet muligt
Bare lidt hvad jeg mente )

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 05-12-02 11:54

Velkommen til Rasmus

Jeg syntes du overser tre meget væsentlige ting.

1. Der er ingen regler for hvad du må give point for. Det står ikke skrevet nogen steder, som du hævder andet steds.
Det er helt spørgerens egen vurdering hvor stor en hjælp en besvarelse har været og suverænt op til spørgeren hvad denne vil bruge sine point til.

Man kan diskutere om reglerne er rimmeligt eller ej, men det er nu engang de regler der gælder her i huset.
Rigtig mange, jeg selv inklusiv, har mailet Kandu med ønske om et mere fleksibelt system. Jeg kan kun opfordre dig til at gøre det samme.

2. Dit angreb på Strarup er fuldstændigt urimeligt. For det første er det eneste strarup har gjort at besvare et spørgsmål, i vanlig strarup stil med flid og omhu, det er ikke ulovligt !!!. Jeg selv deltog i ovennævnte spørgsmål, hvor en ny bruger ved navn svendsvend, franarede spørgeren de point der var tiltænkt mig: http://kandu.dk/dk/spg/8644, det er heller ikke mod reglerne, men besvaren har overhovedet ikke bidraget til andet på Kandu. Ikke besvaret et eneste spørgsmål ud over dette . Det er som sagt heller ikke mod reglerne, men langt tættere på kanten, hvis du spørger mig.

3. Strarup er den person af alle, tror jeg, der bruger mest af sin tid på Kandu. Der er vel næppe mange mennesker i Danmark der har brugt så stor en del af sit liv på at hjælpe andre. Når man hjælper meget får man naturligt mange point, deri er vi enige vil jeg tro. Når det kommer til stykket, drejer det sig om cyberpoint, som i sig selv ikke er noget værd.

Fnollerpigens tips, beskriver meget rammende hvad min holdning er Folkene bag Kandu er meget høflige og hjælpsomme når man skriver til dem, måske de vil lytte hvis du retter din harme mod dem istedet. Anyway det er deres forum og det er dem der har besluttet, at sådan skal det være.

Der er masser af andre forums, med andre pointsystemer og endelig er der usenet. Jeg håber dog du vil blive ved os og hjælpe med at besvare spørgsmål og hjælpe os med at gøre Kandu bedre, men løsningen er ikke at fare i flæsket på de øvrige brugere, hvis de gør noget du finder urimeligt er det fordi systemet tillader det.

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 117 point
Dato : 05-12-02 18:03

pas lige på at i ikke går i selvsving

Godkendelse af svar
Fra : rkl