/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch monza
Fra : kasper_21
Vist : 1259 gange
20 point
Dato : 26-04-06 12:46

hej jeg har et lille problem der er jeg er igan med at skille en puch monza men mangler nogen tegninger af motoren og håber på at der er nogen der ved hvor man kan finde dem

mvh kasper

Accepteret svar
Fra : goodfriends

Modtaget 30 point
Dato : 26-04-06 13:12

Hi kasper

T Hansen resevedele katalog, er næsten komplet med samlings tegninger, kan gratis bestilles på nettet

http://www.thansen.dk/products.asp?c=692655194&n=1709606518

Ellers skriv igen, jeg har Orginal Puch Monza bruger håndbog, ikke en du kan få, men jeg kan godt skanne en del ind til dig...

Prøv T Hansen det er ok part katalog de har, med mange tekniske data..

Goodfriends

Godkendelse af svar
Fra : kasper_21

Dato : 26-04-06 14:15

Tak for svaret goodfriends.