/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Kompatibilitetsproblem ?
Fra : Shamrock
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 26-04-06 11:56

Hej gode hjælpere.

Er der en god sjæl som kan komme med et bud på et lille problem med Geforce 440 AGP x8 kortet som tilsyneladende ikke kan formidle grafikken til spillet "Call off Duty 2"
Ved afviklingen af spillet kommer der konstant meddelelse om, at videokortet eller driver ikke kan formidle !
Kortets driver er ok og der er 128 Mb til rådighed på kortet - såeee ??

Vh. Shamrock.

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 110 point
Dato : 26-04-06 12:16

Hej, du skriver kortets driver er ok men ville nok opdatere til sidste nye version hvis du ikke allerede har gjort det fra:

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Kan du ikke også skrive den konkrete fejlmeddelelse du får?

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : Shamrock

Dato : 27-04-06 23:03

Tak for svaret lawitt.

Driveren fra dit link løste problemet !!

Vh. Shamrock