/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
walkie sæt
Fra : ghosty
Vist : 601 gange
50 point
Dato : 26-04-06 10:57

Er der nogle som vil linke mig en hjemmeside hvor man kan købe relative billige walkie talkie sæt. Disse skal "kunne snakke sammen" når vi er i hver sin bygning. Afstand mellem bygningerne ca. 100 meter.

Har prøvet de der billige 300 krs sæt fra harald nyborg m.v.. De virker fint i en periode, men slides åbenbart hurtigt da de nu skratter så meget på kanalerne at vi ikke kan høre hinanden ordentlig længere.

Søger derfor lidt mere proffessionelt udstyr uden at det skal koste adskillige tusinde kroner.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 26-04-06 11:12

Hej, har selv et sæt fra Harald Nyborg købt til ca. 250 kr og havde også et problem med skratteri men det viste sig at være det ene batteri der var defekt og blev afladet meget hurtigt. Efter jeg fik et nyt har der ikke været noget og de bruges hver eneste dag som baby-alarm...

Nå men hvis du søger noget af bedre kvalitet så kig her:

http://www.xtragrej.orq.dk/walkie-talkie/

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-04-06 11:16
Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 26-04-06 11:26

Lawitt> Vi benytter hele tiden forskellige nyopladede batterier som vi skrifter med, så desværre......, men jeg prøver lige at holde øje med det. Tak indtil videre til jer begge.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-04-06 13:03

Som lawitt, jeg bruger dette sæt fra Harald Nyborg og er godt tilfreds: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7922&n=10&KundeID=

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 50 point
Dato : 26-04-06 13:37

Her er linket til dem jeg købte:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4288&n=10&KundeID=

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : ghosty

Dato : 26-04-06 14:21

Tak for svaret lawitt.