/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jeg vil male dagen blå
Fra : fooler
Vist : 4058 gange
11 point
Dato : 24-04-06 23:34

Hej
Jeg søger Pia Raug's Jeg vil male dagen blå/Regnvejrsdag i september. Er der en venlig sjæl der har den på mp3 eller sekundært kan fortælle hvilken CD den er på. Jeg har gennemset TDC udbud af Pia Raug , der er ellers mange men det nummer mangler desværre.

Accepteret svar
Fra : amdam

Modtaget 21 point
Dato : 25-04-06 00:03

Den korrekte titel på sangen er "Regnvejrsdag i november" og den findes på CD´en "16 Hits".

Se www.cdskiven.dk

Godkendelse af svar
Fra : fooler

Dato : 25-04-06 00:27

Tak for svaret amdam.

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 25-04-06 00:32

Tak for pointsene!