/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Pensionsordninger
Fra : olarsen
Vist : 3196 gange
100 point
Dato : 24-04-06 18:54

Jeg er den lykkelige ejer af 4 forskellige pensionsordninger i lige så mange selskaber. Hvert år får jeg breve om, hvad der står af penge lige nu. Jeg kunne godt tænke mig at få en uvildig pensionsrådgiver til at gennemgå mine pensionsordninger . . . Hvor finder jeg en sådan!

Det er jo den rene jungle

vh ol

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-06 20:02

Der er dette firma http://www.pensionsraadgivere.dk/default.asp?id=1 , men eller er der også pensionsrådgiver i de fleste banker

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 24-04-06 22:02

Hej Nordsted1

Jo der er rådgivning i banken, men en af mine pensionsordninger er en kap.pen i en bank, så jeg anser ikke banken for at være helt habil. Men jeg prøver dit link.

Vh ole

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 02-05-06 17:16

Tak for svaret Nordsted1. Bedre sent end aldrig, så her er dine point.

mvh ole

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-06 17:23

Selv tak, håber du kunne bruge svaret

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 02-05-06 17:50

Ja jeg har aftalt tid med en pensionsrådgiver, så nu får vi se om hun/han er go'

vh ole