/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
? der skal lukkes
Fra : ilgp
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 24-04-06 18:15

hejsa.jeg har et par ? der skal lukkes.Kan ikke huske hvordan jeg før har gjort.Har lige accepteret et svar og ville derefter lukke ? men kan ikke lige finde ud af det.Kan nogen lige hjælpe mig, så jeg får orden på tingene?
Venlig hilsen ilgp

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 24-04-06 18:21

du har lukket når du har klikket på accepter

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-04-06 18:24

Jeg mener i det du accepterer et svar lukker du samtidig for spørgsmålet...

I vejledningen står der følgende:
Citat
Luk dine spørgsmål
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 30 dage, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point. Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage vil du automatisk modtage 5 ledige point.

iah

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-06 18:24

Hvis det er et spørgsmål, du vil lukke, så accepterer du et af svarene, så er spørgsmålet lukket.

Du kan også vælge at annullere, så bliver spørgsmålet også lukket.

Forskellen på at acceptere og annullere er at der i det annullerede spørgsmål ikke mere kan skrives kommentarer, det vil også forsvinde i kategorien.

Et accepteret/lukket spørgsmål vil brugerne have mulighed for at købe "svaret" og kan stadig komme med kommentarer.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 24-04-06 18:27

Tak for svaret miritdk.Tak for hjælpen, jeg er ikke så erfaren med kan du endnu.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-06 18:29

Hvis du annullerer et spørgsmål hvor ingen har svaret får du dine point retur ledige point.

Hvis du annullerer efter at nogen har svaret får du 5 point retur. Ledige point.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 19:12

velbekomme og selvtak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 19:13

ps... hvis du stadig er i tvivl om noget så kig under "kom godt igang"