/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Begrænsninger..?
Fra : benja9020010
Vist : 1211 gange
10 point
Dato : 24-04-06 16:45

Heej allesammen

Jeg har en piaggio Typhoon den kører ca. 60-70 stykker.

Og jeg har Gianelli tun-udstødning på men er der nogle der ved

hvor begrænsningerne sidder..? og hvordan man fjerner dem..?

Hvis i kender en side hvor man kan se hvordan man gør ville det være meget fint

Hilsen Benjamin

Accepteret svar
Fra : kevin_andreasen

Modtaget 20 point
Dato : 24-04-06 17:00

Har selv en Typhoon årg 06

begrænsningerne er
-2 skiver i variatoren (kun 1 på 45 km/t)
-Plade med 5-6 huller i indsugningen, den sidder lige over variatorskjoldet, bare afmonter tag
filteret af så kan du se den
- blindrør på udstødningen men det er så ikk relevant når du kører med tunudstødning....

Min kører ca 65 efter speedometer så det er vel 60, og der er kun skiverne fjernet.

Godkendelse af svar
Fra : benja9020010

Dato : 24-04-06 17:04

Tak for det..!

Men nu hvor du er her ved du så hvor variatoren sidder og har du et billede eller noget i den stil..?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-04-06 17:24

http://home20.inet.tele.dk/yess/billed/vario.jpg
Trykluftnøgle på, og af med de skiver der sidder mellem remskivehalvdelene, som skruetrækkeren peger på, det er skiver der hindrer remskivehalvdelene i at gå helt sammen. Ikke andet må fjernes.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : kevin_andreasen

Dato : 24-04-06 21:30

Helt rigtigt,, det ret simpelt..

men det ret vigtigt det en luftnøgle ellers bliver river du bare krumtappen med rundt når du spænder