/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Nordøst Thailand
Fra : bfksorte
Vist : 1018 gange
100 point
Dato : 24-04-06 16:33

Jeg skal til Thailand for 3. gangi november og har blandt planer om at rejse rundt i nordøst Thailand. Jeg har ikke kørekort, så jeg skal med bus, tog og fly. Jeg har haft svært ved at finde fly og vil nu spørge, om der er nogen, der har erfaring med at rejse i nordøst Thailand.

Kommentar
Fra : ealu

Dato : 14-05-06 23:31

Det har jeg.. hvad vil du vide? Det er superlet at rejse rundt, hvad enten det er med tog, bus eller fly.. Der er små rejsebureauer i de fleste større byer.. Hmm, er ikke sikker på hvad det er du vil vide?

Kommentar
Fra : Pede1313

Dato : 28-06-06 21:56

Prøv at kigge på denne side, derfinder du alt om Thailand. http://www.thailandresor.se/
Vi har selv rejst rundt i hele Thailand flere gange, og vifinder alting igennem dette link.