/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
TÆRTE ET ELLER ANDET
Fra : ilgp
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 24-04-06 15:04

Hej med jer. Jeg sidder her med en kryds og tværs hvor løsningsordet er noget mad.Jeg mangler kun et par bogstaver, så det skulle ikke være så svært men alligevel volder det mig problemer.Jeg har bogstaverne tær---afoutis det er sikkert et eller andet fransk ord.Men jeg tror der skal stå et eller andet med tærte, men så mangler der stadig et bogstav.Jeg har ikke den store interesse for madlavning.Men kunne da godt ønske mig at få kryds og tværsen gættet færdig, nu da jeg er kommet så langt.Håber der er en derude som kan hjælpe mig.Venlig hilsen ilgp.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-04-06 15:32

Er det ordet afoutis, du skal finde et andet ord for?

Hanne

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 24-04-06 15:45

Kan du ha lavet en fejl? Tærte hedder tarte på fransk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-04-06 15:55

Jeg har søgt Google på ordet, afoutis, og der kommer noget tærte-noget frem...

Accepteret svar
Fra : annfriis

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-06 16:07

Muligvis noget med clafoutis, det er en fransk dessertkage og så en eller anden frugt foran

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 24-04-06 17:11

Hej Camillasmoster.Jeg skal ikke finde et andet ord for afoutis, der skal indsættes 3 bogstaver i stedet for stregerne.Jeg har ellers været på google men vil prøve der igen, og så vender jeg tilbage hertil.Mvh ilgp

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 24-04-06 17:19

Tak for svaret annfriis.Jeg havde en fejl og der skulle stå pæreclafoutis.Tusind tak for hjælpen.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 24-04-06 17:26

Selv tak D