/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Sæt Word 2000 i cd drevet
Fra : Surf
Vist : 437 gange
40 point
Dato : 23-04-06 20:48

Ja i undre jer sirker på hvad det har med internet at gøre

Men jeg skulle bare lige hent på en side da den her besked dukket op

Den funksion du prøve at køre (eller noget i den retning) er ikke installeret på din computer/pc sæt venligt Microsoft Word 2000 i den cd drev

Men jeg trykker bare annuleret. fordi jeg kan ikke se hvorfor jeg skal installeret noget for at komme ind på en side

Og hvorfor skal man ha noget fra Word 2000 installeret før man kan bruge eller browser den side rigtig

og det er skide irenteret at trykke på reset hver gang. men det bliver man nu nødt til

Nogen der kan forklar mig det

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-04-06 21:03

Den skide side installerer og kører et program på din computer som bruger en rutine fra word 2000 til et eller andet, som ikke nødvendigvis er godt for dig. Hold dig væk fra den side.

Det behøver ikke nødvendigvis at være ondsindet. Hjemmesiden er bare udformet med eller af Microsoft og sådan, at den kræver at man også skal have deres produkter installeret.
Jeg kender også en af slagsen hvor foretagenet som har hjemmesiden egentlig er uskyldige. De har bare brugt ms som konsulenter og leverandører.