/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch MS50 vil ikke starte
Fra : Bjafibsen
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 23-04-06 17:56

Hej

Jeg har en Puch ms50.. Den har før kørt og startet fint. Men lige pludselig vil den ikke starte, jeg er næsten 100 % sikker på den ikke får noget benzin, har derfor renset karburatoren op til flere gange. Har også været heldig at få gang i den. Men så når man vil starte den igen vil den ikke mere..
Har renset tanken, så der ikke er alt for meget skidt.. Kan det være filteret i benzinhanen??

Håber på der er nogle der kan hjælpe så jeg kan komme ud at køre igen..

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-06 19:40

Du piller først benzinslangen af ned ved karburatoren, for at undersøge om der kommer en stråle når der åbnes for benzinen.
Der kommer noget, ok, på med benzinslangen, så tager du svømmerdækselet af, for at se om der kommer en tynd stråle når dækselet er af (Det skal vende vandret som når det er monteret)
Nej der kommer ikke rigtig noget, nå så rens forsigtigt svømmerventilen.
For din strålespids er vel ikke stoppet? Ellers rens den eller køb en indstillig strålespids.
Eller hvis der er sådan en på, så har du måske skruet den i, så den ikke kan give benzin?????
http://www.thansen.dk/products.asp?c=691540352&n=1709621123
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : erik2600

Dato : 24-04-06 01:04

det kan være en simmer ring der er gået ved krumtappen så den får luft ind der

Kommentar
Fra : Bjafibsen

Dato : 24-04-06 14:16

Hej..
siger tak for svarene vil nu mene at jeg har prøvet det du skrive Palle, men vil da lige give det et forsøg mere..

Det du skriver om Erik.. har det betydning for om der komme benzin.. og hvordan?? så jeg evt. kunne finde ud af det.. uden at skille motoren ad..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-05-06 11:19

Øø hvordan går det.
Hvis der ikke er andet, kan du jo lukke spørgsmålet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Bjafibsen

Dato : 09-05-06 14:58

Hej

Har ikke rigtig fået nogle svar jeg kunne bruge.. gav den et nyt tændrør og stilte på tenningen.. køre næsten ok nu.. så ja Palle lukker det ned nu.. sorry jeg ikke fik gjort det før, men troede der kom nogle bedere svar..
Og du får bare pointene, for et godt svar jeg dog ikke kunne bruge :)

Godkendelse af svar
Fra : Bjafibsen

Dato : 09-05-06 15:01

Tak for svaret pallebhansen. ja er selvfølgelig også lidt svært at svare når det ikke var noget med benzinen.. men siger tak fordi der er en der gider at svar her inde

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-05-06 16:42

Ja, ok, men jo ikke let når du skriver: jeg er næsten 100 % sikker på den ikke får noget benzin
VH Palle Hansen