/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Ikoner + Billede af tastatur
Fra : clou
Vist : 1108 gange
100 point
Dato : 23-04-06 17:02

Sidder og skal lave en vejledning i Word, men hvor finder jeg lige billeder af Ikonerne på Værktøjslinierne, som jeg kan sætte ind til brug i vejledningen?

Mangler også et skærmbillede af tastatur, hvor tasterne så som Shift, Tabulator, Delete mm. er beskrevet, hvor finder jeg det?

På forhånd 1000 tak for svaret

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-04-06 18:15

http://images.google.dk/images?q=tastatur&hl=da&btnG=S%C3%B8g+i+billeder

hvis du ikke vil komme i klemme så spørg om du må bruge det image du kunne tænke dig

egentlig ligger der vel også noget på din pc - prøv at søge på fotos og billeder og lad være med at skrive noget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-04-06 18:18

ps du må kunne søge så du også finder ikoner og værktøjsikoner - har ikke prøvet men har da af og til lavet sjove ikoner og brugt i stedet for de gamle engang for længe siden (husker ikke lige hvad jeg gjorde)

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 23-04-06 18:34
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-04-06 21:37

Hvis du har programmet publisherer det nemt at bygge op og nemt at tilføje hjælpetekster.
Du kan jo kigge efter Miritdk's link.
Og så render du ikke ind i noget med kopieringsret.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 28-04-06 20:00

Tak for svaret miritdk. Nu mangler jeg blot svaret på, hvor jeg henter Ikonerne fra Værktøjslinierne i Word .

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-04-06 20:05

tag et printscreen - sæt det ind i for eks paint - og klip det ud du skal bruge - gem som - hvis du ikke skal lægge det på nettet for så er der lige både copyright og ophavsret at tage hensyn til.

Hvad har du af grafik programmer ????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-04-06 20:07

Hvis du mener en oversigt over alle ikoner i word så findes de sådan:
H-klik på et tomt sted i værktøjslinien vælg tilpas (nederst)
Under fanen kommandoer kan du se alle ikoner