/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IRQ i WINXP
Fra : kvamse
Vist : 370 gange
300 point
Dato : 04-12-02 18:43

Hvorfor er er felterne til at skifte IRQ adresse ikke aktive i WINXP. professionel. Jeg har et problem med at computeren fryser som tider under opstart sometider efter en time og da der ikke står noget i logfilerne eller der er nogen IRQ konflikter. kan jeg ikke rigtig lokalisere fejlen. Dog har jeg 7 enheder på en af min IRQ adresser. dette er efterhånden det eneste jeg kan finde på at ændre. com. thunderbird 1400 MHz, 512 Mb pc 2100 ram, point of view Ti 4200, Fujisu 40 GB harddisk og IBM 120 MB harddisk, Asus DVD drev Ata 133, asus bundkort A7M266. Jeg har lige haft den formateret og lagt alt ind igen. så alle forslag til en løsning vil blive modtaget med kys hånd.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-12-02 19:02

det kan være et varme problem -grafik kan ikke komme ad med varmen-prøv at tage fronten ad -så hvis den gør under opstart unden at din computer har været tænt længe er det ikke det.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 04-12-02 21:23

1) Genstart computeren ---> tryk "DEL" under opstarten for at komme ind i BIOS ---> vælg "Load setup defaults"
2) kontrolpanel ---> system ---> fanebladet avanceret ---> under "start og genoprettelse" vælg indstillinger ---> fjern flueben i "genstart automatisk" --> sæt flueben i "skriv en hændelse til systemlogfilen" og "send en administrativ besked"
3) hvis ingen af disse 2 ting virker, og der fortsat ingenting står i logfilerne er det sikkert et varmeproblem

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 04-12-02 21:26

Har du hentet Service pack 1 + andre opdateringer på http://windowsupdate.microsoft.com

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 04-12-02 22:09

Funktionen "Load setup defaults" lader systemet selv "pille" i IRQ !!!!

Men ellers vil jeg byde svend velkommen i klubben "kommentar" som er medlemmer der benytter kommentar-funktionen indtil man har LØSNINGEN.....
Ellers vil spørgsmålet fremstå som endeligt besvaret og klar til accept fra spørgeren

Kommentar
Fra : svendsvend

Dato : 04-12-02 22:57

Hej e.p.

Jeg er ganske vist nyere end du er på kandu, men jeg går ud fra at "kommentarer" er til uddybende spørgsmål og rendyrkede gæt, og at "svar" er til "formodede løsninger". Opgaven er løst når LØSNINGEN er fundet, men indtil da må man arbejde med formodede løsninger. En af dem KAN jo være den rigtige. Det er systematisk problemløsning

Hvis spørgeren ikke kan bruge det formodede svar, må det være spørgerens forbandede pligt at afvise svaret, så andre & bedre svar kan komme på banen. Det er også en del af systematisk problemløsning

Mvh. Svend

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 04-12-02 23:05

Jeps....men der kan (i modsætning til andre lign. sites som f.eks eksperten.dk) kun afgives 1 svar, hvis xou eller jeg havde svaret kunne du ikke......men velkomen til kandu.dk

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 05-12-02 03:06

Hej Kvamse!

En mulig årsag kan være en defekt fil eller et program der har installeret noget som Windows ikke kan lide, jeg har haft lignende problemer også Windows XP m.fl., det kan også være en defekt fil eller indstilling vedrørende din grafikdriver og filer, og eller en mangelende opdatering af drivere.

Man kan ikke selv tildele / ændre IRQ i Windows; men du kan da prøve at ændre i dine BIOS opsætninger før du starter Windows.

Ellers - så selv om du lige har formateret og installeret igen - så prøv følgende:
Opdater alt hvad der kan opdateres evt. via Microsoft "Windows update" og service pak 1 skal også installeres.
Opret et gendannelsespunkt før og efter opdateringerne via "Systemgenndannelse"

Hvis fejlen fremkommer igen så prøv først at genetablere via "Systemgendannelse" og hvis fejlen stadig fremkommer så prøv at genetablere Windows XP med "R"-funktionen via boot fra din Windows XP CD. Spring over første tilbud om "R" og derefter installation der hvor Windows er i forvejen, og vælg derefter "R" for reparation af dit nuværende system.
Du slipper for en masse driverinstallationer og samtlige drivere og indstillinger m.m. bliver stort set bevaret som de var før reparationen.

Selv om din harddisk lige er blevet formateret og Windows geninstalleret så ville jeg oså lige undersøge harddisken for fejl og derefter køre "Defragmentering".

Hvis ikke du har gjort det, så tjek også lige at alle kort og RAM er trykket helt ned og er på plads, prøv også lige at tage dine RAM blokke ud og derefter sætte dem i igen, idet det kan være dårlige forbindelser.

Hvis du ikke særskilt har testet dine RAM så ville jeg prøve det evt. med Memtest86 som du kan hente og læse mere om via: http://www.memtest86.com/

Hvis idu stadig har problemer så prøv at hente og køre "Sandra" via:
http://www.sisoftware.co.uk/?location=update

Her er anden god side vedrørende test af PC - så måske: http://www.pcpitstop.com/

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-12-02 00:40

"kvamse" <kvamse.news@kandu.dk> skrev :

>Hvorfor er er felterne til at skifte IRQ adresse ikke aktive i WINXP.

Fordi Windows selv finder ud af at dele irq, hvis ikke så skal du
fravælge acpiunderstøttelse fra under installation, som så skal
foretages helt forfra.

Se f.eks.
<http://www.svein.dk/Windows2000/Tips/IRQ_deling.asp>
<http://www.dailyrush.dk/wolfenstein/boards/1475/topics/12979/>
<http://www.pc-dr.dk/help/windows/win2000/tip/default.asp>

Om det er Windows 2000 eller XP er et fedt, det foregår på samme
måde.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 01-01-03 10:18

>>kvamse FIK DU LØST DIT PROBLEM !!!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-01-03 10:39

Har du prøvet en rengøring i registreringdatabasen ??
Programmet regcleaner http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml kan tilmed gøre det automatisk

Programmet findes også i en mere avanceret udgave http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/jv16powertools.shtml men den har jeg dog ikke selv prøvet endnu

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 22:33

Hej
Hvis du ikke har fået løst problemet/fået svar på spørgsmålet ville det være fint hvis du kunne deltage i dit eget spørgsmål, og skrive det.
Har du fået løst dit problem, så tag lige og luk det ved at acceptere svaret, eller tryk på "accepter som svar" over den kommentar som løste dit problem, eller var bedst medvirkende til dette.

Der er personer der sidder og går gamle spørgsmål igennem, og når der ikke er accepteret et svar, så spilder disse personer sin tid hvis du ikke har et problem mere

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-01-03 01:24

både bios og winXP tildeler flere enheder til samme irq.
WinXP konfigurer alle hardware enheder som er plugn play, og du kan ikke selv ændre irq, dma m.m. under opstart. Derfor er felterne nedtonet.
enheder som ikke er plugn play forsøger xp at tildele irq til, men hvis enheden ikke kan arbejde på denne adresse som blev tildelt, kan det få computeren til at gå ned.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 30-01-03 02:43

Hej DK!

Tager du den oprindelige linie op?

Her formoder man, at der kommet nyt til spørgeren og så er det bare noget der er skrevet af op til flere!
P.... i..........
og så er du bare ude på at score nogle billige point og til hvad?

Bliver dejligt når vi Kandu får deling af point indført og afskaffelse af formodet svar!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-01-03 00:30

Jeg fandt lige dette: http://support.microsoft.com/?kbid=314068
Jeg kopierer det lige ind

A General Description of IRQ Sharing in Windows XP
The information in this article applies to:
Microsoft Windows XP Home Edition
Microsoft Windows XP Professional

This article was previously published under Q314068
For a Microsoft Windows 2000 version of this article, see 252420.

NOTE: This article is for informational use only. It does not contain any troubleshooting information. If you are searching for troubleshooting information that is not mentioned in this article, search the Microsoft Knowledge Base again by using keywords that are listed in the following Microsoft Knowledge Base article:
242450 How to Query the Microsoft Knowledge Base Using Keywords

SUMMARY
This article offers a general description of how interrupt request (IRQ) sharing is managed in Windows XP. The description includes an explanation of why many of the devices on your computer seem to use the same IRQ and why Windows XP does not include resource rebalancing.
MORE INFORMATION
In Windows, peripheral component interconnect (PCI) devices can share IRQs. In accord with the Plug and Play capability that is defined by the PCI specification, adapters are configured by the computer BIOS and are then examined by the operating system and changed if necessary. It is normal behavior for PCI devices to have IRQs shared among them, especially on Advanced Configuration and Power Interface (ACPI) computers that have Windows ACPI support enabled.

In Windows XP, Device Manager may list some or all of the devices on your ACPI motherboard as using the same IRQ (IRQ 9). (To view the list of resources, click either Resources by type or Resources by connection on the View menu). No option is available to change the IRQ setting. Windows takes advantage of the ACPI features of the motherboard, including advanced PCI sharing. The PCI bus uses IRQ 9 for IRQ steering. This feature lets you add more devices without generating IRQ conflicts.

Note that Windows XP cannot rebalance resources in the same way that Microsoft Windows 98 does. After PCI resources are set, they generally cannot be changed. If you change to an invalid IRQ setting or I/O range for the bus that a device is on, Windows XP cannot compensate by rebalancing the resource that was assigned to that bus.

Windows XP does not have this ability because of the more complex hardware schemas that Windows XP is designed to support. Windows 98 does not have to support IOAPICs, multiple root PCI buses, multiple-processor systems, and so on. When you are dealing with these hardware schemas, rebalancing becomes risky and therefore is not implemented in Windows XP except for very specific scenarios. However, PCI devices are required to be able to share IRQs. In general, the ability to share IRQs does not prevent any hardware from working.

The Plug and Play operating system settings in the computer BIOS do not generally affect how Windows XP handles the hardware. However, Microsoft recommends that you set the Plug and Play operating system setting to No or Disabled in the computer BIOS. For information about viewing or modifying the computer BIOS settings, consult the computer documentation or contact the computer manufacturer.

Manually assigning IRQs to PCI slots in the system BIOS as a troubleshooting method may work on some non-ACPI systems that use a standard PC hardware abstraction layer (HAL), but these settings are ignored by Plug and Play in Windows if ACPI support is enabled. If you need to manually assign IRQ addresses through the BIOS to a device on an ACPI motherboard, you must reinstall Windows to force the installation to use a Standard PC HAL. For additional information, click the article number below to view the article in the Microsoft Knowledge Base:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;299340 How to Force a Hardware Abstraction Layer During an Upgrade or New Installation of Windows XP

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-02-03 19:07

?????

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-02-03 19:21

kan du ikke give lidt point til den der har hjælpet der mest og brugt tid på det,
hvis du evt har opgivet problemmet...eller er det der stædig så sig det...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-02-03 19:29

ps det må IKKE være e.p da han ikke hjælper mere under det navn det ville være dunt overfor de andre...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-02-03 19:35

Hvis det er ep der har løst problemet, så er det da ham der skal have point......bare disse spørgsmål bliver lukket

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:17

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:17

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:17

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:17

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:17

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:17

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:17

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:17

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:17

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:17

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:17

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:42

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:42

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:42

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:42

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:43

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 10:44

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:58

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 00:59

Jeg holder med dig uffe29.
Efter Hjælp kommer Glemsel !
At folk dog, ikke kan forstå det!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-02-04 01:06

jeg tester lige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-02-04 01:06

tester lige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-02-04 01:06

tester lige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-02-04 01:06

tester lige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-02-04 01:06

tester lige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-02-04 01:06

tester lige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-02-04 01:06

tester lige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-02-04 01:06

tester lige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-02-04 01:06

tester lige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-02-04 01:06

tester lige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-02-04 01:06

tester lige