/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
sual disc
Fra : biksemad
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 23-04-06 13:56

hej jeg vil meget gerne købe den nye med bruce springsteen,men den eksisterer i to udgaver en almindelig og en dual disc som indeholder lidt mere,men kan min almidelige cd afspiller en denon dcd 1550ar afspille dual disc.
Der er også en dvd med jeg har en united dvd afspiller,mit spørgsmål er hvad skal der til for at kunne afspille dual disc mvh Jan

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-04-06 14:06
Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-06 17:57

Såvidt jeg kan se her http://www.amazon.com/gp/product/B0007WF1WS/103-1040947-8380638?v=glance&n=5174 betyder dual disc i denne sammenhæng at den ene side af disken er som en almindelig cd og at den så kan vendes til den anden side der er en DVD! Ret smart Du vil ikke kunne afspille dvd siden på din Denon, men den kan du jo så bruge din dvd afspiller til!

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 23-04-06 22:03

Tak for svaret tedd,så er jeg ikke i tvivl kanon min ven.