/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Log inn
Fra : bjarnebr
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 23-04-06 10:55

Jeg er inde på Kandu hver dag, og derfor logger jeg ALDRIG ud, alligevel skal jeg mindst en gang om ugen logge ind, er der nogen der kan forklare mig hvorfor det er sådan.
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-04-06 11:11

tjaaaaaaaaah ind i mellem køres der vel oprydning

kig i din internet explorer og se hvor mange dage der er i mellem den rydder oversigten for eks. -

og kig under indhold - autoudførelse om der er flueben i brugernavne og adgangskoder og om de skal gemmes.

Accepteret svar
Fra : dayworker24

Modtaget 110 point
Dato : 23-04-06 11:15

kører du nogen programmer som

ccleaner
eller bare windows diskoprydning

så bliver dine Temporary Internet Files slettet, og så skal du logge ind

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-04-06 11:23

kan jo være du har sat din internet explorer til at slette alle midlertidige filer når webbrowseren lukkes og det sker vel ???

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-04-06 18:26

Tak for svaret dayworker24.
Jeg kørte en diskoprydning i går, så det der er fejlen.