/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
blokkering af hjemmesider?
Fra : rokkie
Vist : 529 gange
200 point
Dato : 23-04-06 08:39

Er der nogen der kan hjælpe mig til at finde et program eller en anden måde hvorpå man kan blokkere en eller flere hjemmesider?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-04-06 08:49

Det kan du i din firewall.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 23-04-06 08:53

du kan gå i internet explorer - beskyttelse af personlige oplysninger - vælge websteder og tilføje den/de adresser du ikke ønsker ved at skrive url og trykke på bloker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-06 08:53

Det kan du gøre i din firewall ..enten den der følger med Windows XP (..med Service Pack 2) eller en 3.parts ditto som f.eks. ZoneAlarm : http://www.zonelabs.com/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : rokkie

Dato : 23-04-06 09:04

Tak for svaret miritdk.

tror det var den bedste forklaring......

den kan også bruges af "almindelige" brugere, da den ikke er så indviklet at bruge..

TAK FOR HJÆLPEN :P

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-04-06 09:21

selvtak