/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock t 10
Fra : jogi
Vist : 520 gange
50 point
Dato : 08-08-01 21:44

hejsa jeg har et problem jeg har købe et kabel til at unlocke med .jeg har taget programmer ned men kan ikke få det til at virke er der nogen der vil hjælpe mig med hvad jeg gør forkert???jeg håber nogen kan hjælpe mig
Venlig hilsen johnny jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-08-01 21:09

Har du prøvet at køre programmet når telefonen er slukket.

Mvh.

Niels Jul Astrup

"jogi" <jogi.news@kandu.dk> wrote in message
news:jCgc7.363$uI6.46441@news000.worldonline.dk...
> hejsa jeg har et problem jeg har købe et kabel til at unlocke med .jeg
> har taget programmer ned men kan ikke få det til at virke er der nogen
> der vil hjælpe mig med hvad jeg gør forkert???jeg håber nogen kan hjælpe
> mig
> Venlig hilsen johnny jensen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : anje

Dato : 09-08-01 05:31

Hej Johnny
Jeg ved ikke hvad du gør galt, men prøv at arbejde ud fra denne artikel i Politikken.

http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=162258

Venlig hilsen Anders

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 10-08-01 12:52

HEJ ...

KENDER DU EN GOD PROGRAM HVOR MAN KAN FINDE SIKKERHEDSKODEN OG FJERNE SIM LOCK PÅ NOKIA MOBIL TLF???VED HJÆLP AF EN DATAKABEL??

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 50 point
Dato : 10-08-01 20:41

HELT sikkert er forkert kabel....pas på hvilket det er....det ene man kan få er ikke til unlock, men blot til at sende nye ringetoner m.m.

madmikk

Kommentar
Fra : Peter_Junker

Dato : 13-08-01 22:32

Hvis der er en der kan hjælpe mig med at finde et Program og et kabel til at unlock mobiltelefoner med.

På forhånd TAK!!!

Kommentar
Fra : Mladan