/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvad skal barnet hede?
Fra : thyfoon
Vist : 865 gange
500 point
Dato : 21-04-06 18:19

hvad skal barnet hede er måske misvisnede menjeg får en ny handicap bil i næste månde den bil vi har nu heder tøssen alle minne biler har haft navne den først hed basviola og det er jo et lille hjertebarn for mig glæder mig til at få den kommer du med det bedste navn hæver jeg denne her til 500 point

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 21-04-06 18:27

Jamen, det er jo ikke et familiemedlem, men en brugsgenstand - (måske)!

Men hva' ved jeg ?

Hvis det ikke er en Skoda eller Citroén - kan du jo kalde den Trofast - hvad den forhåbentligt bliver

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 18:29

Helt klart! Boffel eller Flof!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-04-06 19:03

Den skal da hedde "Tourina" en slags dametur.
For jeg går stærkt ud fra at den er af hunkøn.
Husk at klappe den lidt bagi en gang i mellem..............det elsker tøsebilerne nemlig.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-04-06 19:40

Den skal da hedde Marie...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 19:56

Rulle Marie - godt, sødt, sjovt dansk navn - og den ruller bare derudad.....

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 19:59

Århus Stiftstidende havde engang en gammel Ford T, som hed Rulle Marie.

Den kørte med brudepar. Man kunne søge om at få den til rådighed.

Rulle Marie var meget populær.

De skulle få så'n en igen.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-04-06 20:10

Hun skal da hedde Fru Fernando Møghe

Vaxen

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-04-06 20:36

Jeg synes den skulle hede Trygve
alimak

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 21-04-06 22:37

Den bil skal da hedde Tøffe!
Det ligger godt i munden og det er jo ofte det man gør, altså tøffer fra sted til sted, når man er i den heldige situation at have tid.

Tøffe, det er et vidunderligt ord, smag på det..... Tøffe......

Held og lykke med Tøffe eller hvad du nu beslutter dig for..

Muncken

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 500 point
Dato : 22-04-06 00:22

Hallo, jeg fatter slet ikke denne tråd om Futte - skal hun omdøbes da?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-04-06 01:36

Ha, Dorthe din manipulatør

Næh du, Holger er et herligt navn.

Eller Vera.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 22-04-06 01:57

"Mors dyt"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-04-06 02:08

Altså

Du bliver da nødt til at fortælle hvad det er for en model, for at det er muligt at finde et navn der passer.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-04-06 02:11

Okay, fandt det selv, kan godt forstå du glæder dig, det er en lækker bil.

og den skal da hedde Grandessa

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-04-06 09:21

Fars Fræser

Fars Pige

Gurli Margrethe

Hvilken farve har den?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 22-04-06 09:45

det er en suzuki grand vitrara den er koks grå

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-04-06 09:55

Vita
Suzi
Det grå lyn
Magda
Den grå eminence
Den grå dame

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-04-06 09:56

Tante Grå
Grå Grandiosa

Kommentar
Fra : frostnielsen

Dato : 23-04-06 11:35

Den skal hedde ”Victor” det er jo en lille sejre ”Victory” at få en handicap bil

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-04-06 12:14

Så må det jo være Frøken Victoria - den er jo af hunkøn, ikk....

Kunne jo også være Victorine/a

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 23-04-06 12:45

hej vil.du. som du kan se bliver det dit forslag der vinder *g* jeg har haft den ude og vend ved venner og famillie og der er flere der siger futte og valget stod mellem tøffe og futte så tak for hjælper til alle jer der deltog futte bliver en god bil

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-04-06 13:07

Tja - når den ikke skal hedde "Tourina" så er "Futte" et godt navn.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-04-06 13:36

Futte er et hygeligt navn

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 23-04-06 22:43

*GG* Jamen som sagt så fatter jeg da slet ikke tråden?? Det ER jo altså en Futte og Futte bliver som Futte'r nu engang er og altid har været:

Sød og rar, pålidelig og god - selvfølgelig da

Pænt tak Thyfoon og rigtig meget held og lykke med Futte, jeg er stensikker på at I to nok skal få en enorm masse fornøjelse af hinanden

Nu kommer foråret og derefter sommeren - alle tiders for dehlige ture ud i det blå - go' tur!

Venlig hilsen Dorthe.