/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke komme videre
Fra : hannibals
Vist : 505 gange
200 point
Dato : 21-04-06 18:08

Når Jeg får en mail, feks. fra netto, kan Jeg ikke komme videre, selv om jeg trykker på deres link til hjemmesiden ??????++ Hvad er der galt ??????

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 21-04-06 18:16

Du har sikkert en popup stopper... gå i funktioner og blokering af popup vinduer...ELLLER tryk på ctrl når du klikker på linket.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-06 18:38

ctrl plejer at virke

Kommentar
Fra : clou

Dato : 21-04-06 19:08

CTRL holdes nede, samtidig med at du trykker på linket, så er du igennem.

Clou

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-04-06 21:21

Det kan evt. også skyldes at din postformat er indstillet til 'Almidelig tekst', istedet for HTML.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 21-04-06 23:30

Har du sat Explorer til "Standard Browser" igen?

Hvis ikke så kan det godt være det som giver problemet ;)

Det kan rettes på to måder:

1. Tryk på start knappen, vælg "Angiv programadgang og -standarder" Derinde kan du vælge "Brugerdefineret" og markere ud for Internet Eksplorer.
Du kan evt. også vælge at markere ud for "Microsoft Windows"

Dette virker kun hvis du har Service Pack 2 installeret.

2. Åbn Internet Explorer Vælg Funktioner-> Internetindstillinger-> Fanebladet Programmer, sæt et flueben ud for: "Internet Explorer skal kontrollere, om den er standard browser" luk Internet Explorer og åbn den igen.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : hannibals

Dato : 23-04-06 21:13

Tak for svaret pallebhansen.

Lige i øjet tak,
må Jeg spørge om hvorfor Jeg ikke kan hører dr netradio fra dr, det er noget med uhl eller bowser
eller skal jeg sende et nyt spørgsmål ??????

Hilsen Hannibal

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-04-06 22:36

Det smarteste er at inlægge et nyt spørgsmål.
Ikke fordi jeg ikke gerne vil prøve at finde et svar, men mere fordi, der er langt flere der svarer i nye spørgsmål, da dette er lukket, og andre ikke ser hvad der sker her.
VH Palle Hansen