/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kontaktperson på msn
Fra : hubi
Vist : 713 gange
100 point
Dato : 21-04-06 17:15

hey jeg har nogle problemer med mit msn.. jeg har tilføjet en kontaktperson og vi har snakket over msn så det virker, men så for en uge siden begyndte den på ikk at ville vise når personen var online, selvom vi begge to sad på msn og var som vis som online... jeg har geninstalleret, slettet og tilføjet, det samme har hun, men intet virker... det er kun med hende og har tjeket hun ikk er blokeret og hun hr heller ikk blokeret mig... men når vi så tilføjer hinanden igen kommer den der box heller ikk op om om man vil acceptere.... hjææælp

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 21-04-06 17:23

Typisk microsoft

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-04-06 17:25

Prøv at foreslå din veninde, at hun skal slette midlertidige internetfiler og tempfiler, derefter skal hun trykke anvend og ikke kun nøjes med ok

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-04-06 17:28

Prøv at foreslå din veninde, at hun skal slette midlertidige internetfiler og tempfiler, derefter skal hun trykke anvend og ikke kun nøjes med ok

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 21-04-06 17:29

ja rigtigt nok. men vil hellere ha hjælp end kommentarer

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 21-04-06 17:33

jeg prøver. jeg ka ikk gi point i dag da hun ikk er hjemme nu... men ska nok få nogle... er stadig åben for hvad der er galt

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 21-04-06 17:33

jeg prøver. jeg ka ikk gi point i dag da hun ikk er hjemme nu... men ska nok få nogle... er stadig åben for hvad der er galt

Accepteret svar
Fra : jacob_waino

Modtaget 100 point
Dato : 21-04-06 19:45

Jeg kan næsten også kun tilføje mig og sige: Typisk Microsoft!

Jeg foreslår at du vælger at slette kontaktpersonen og så spørger den dig om du også vil blokere personen. Det svarer du JA til.
Du skal lige få hende til at gøre det samme og så kommer finten.

Du går under Funktioner > Instillinger > Beskyttelse af personlige oplysninger
I vinduet til højre er der en liste over personer som er blokere. Nu finder du hendes navn (eller email) og højreklikker på det og vælger SLET.

Nu er det bare at tilføje hende igen.

Så skulle det hele gerne virke!

God weekend

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 28-04-06 19:42

hej igen... det har desværre ikk hjulpet... men da Nordsted1 har næsten samme svar som jacob_waino og at han var hurtigst får han point... tak for svarene

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 28-04-06 19:42

hej igen... det har desværre ikk hjulpet... men da Nordsted1 har næsten samme svar som jacob_waino og at han var hurtigst får han point... tak for svarene

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-04-06 19:47

hubi... jacob_waino og jeg har langt fra samme svar???

Jeg håber det vil lykkedes for din veninde at få "skidtet" til at virke optimalt

Godkendelse af svar
Fra : hubi

Dato : 02-05-06 23:26

Tak for svaret jacob_waino.