/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Loade gemte spil i GTA3??!!
Fra : julle100
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 21-04-06 16:35

Hej allesammen!

Jeg håber virkelig der er en derude, der kan hjælpe mig med at kunne loade mine gemte spil i GTA3.
Jeg har undersøgt forskellige løsningsmuligheder, men ingen af dem har desværre virket.
Først forsøgte jeg at kopiere alle filerne fra 'audio' på disk 2 til mappen 'audio' på computeren - intet held...
Derefter har jeg prøvet at installere den patch, der hedder v1.1, men når jeg har valgt, at den skal ligge i min GTA3 mappe, så kommer der en fejlmelding, der fortæller mig, at den ikke kender gta.exe-filen.... Spillet er en cracked version og jeg har jo derfor udskiftet exe-filen, kan dette være problemet? Mange har jo løst deres problem på denne måde, så jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor jeg ikke skulle kunne gøre det samme... Hmm.

Nå, men jeg venter spændt på, om der er nogen, der har haft lignende problem og ved hvordan det skal løses :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 17:01

Dine gemte spil skal ligge under dokumenter! Prøv at starte et spil og så gem når du kan så vil der være en mappe under dine dokumenter noget med gta user files ! Nej du kan naturligvis ikke opdatere et cracked spil da updaten undersøger din gta.exe først!

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 21-04-06 17:12

Ja, der ligger en mappe i dokumenter som du skriver. Men hvad skal jeg gøre ved den? Jeg har gemt to spil, men kan ikke loade dem uden den laver en fejlmeddelelse og ikke vil gå ind i spillet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 17:17

Hvilken fejlmeddelelse?

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 21-04-06 17:25

Den fortæller bare, at gta3.exe har fundet en fejl og afsluttes...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 17:34

Prøv at slette den fil der hedder et eller andet med gtaxxx.set og start spillet igen?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 21-04-06 17:36

altså stadig i den mappe under dokumenter

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 21-04-06 17:41

Jeg har løst problemet nu :)

Afinstallerede hele spillet, men undlod at slette mappen med de gemte spil i dokumenter. Så installerede jeg det igen, og opdaterede den med patchen uden at ha' skiftet den ud med cracken, så nu funger det skisme :D

Men tusind tak fordi du gav dig tid til at hjælpe. Du får selvfølgelig pointene alligevel... :)

Godkendelse af svar
Fra : julle100

Dato : 21-04-06 17:43

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 18:02

Ok Det havde været mit næste svar