/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Vedr. Nokia 6610i lydløs
Fra : 2100
Vist : 3657 gange
60 point
Dato : 21-04-06 16:19

Hvordan stiller man den på lydløs m/vibrator og tilbage igen.

Accepteret svar
Fra : julle100

Modtaget 70 point
Dato : 21-04-06 16:51

Hejsa :)

Du skal ind i det, der hedder "profiler" i menuen. Her kan du indstille de forskellige profiler for hhv. "normal", "lydløs", "diskret" osv. Så trykker du selvfølgelig bare, at den f.eks. under lydløs tilstand kun skal vibrere. Når du skal skifte mellem de forskellige profiler kan du enten gøre det herfra eller også trykke på "on/off"-knappen én gang og derefter vælge hvilken profil du ønsker.

Håber du finder ud af det, ellers kan du finde en manual/brugervejledning til lige netop din model her: http://www.nokia.dk/support/phones/6610i/

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 21-04-06 16:58

Gå ind i innstillinge,blad til du kommer til tone indstillinger ,der finder du vibrationssignal så trykker du vælg (til eller fra )det samme gør du med de andre lyde ,alt som siger( t il giver lyd og det hvor der står fra) ,giver ingen lyd .

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 21-04-06 17:03

Tak for svaret julle100.