/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hjul og aksler til "skurvogn"
Fra : pallenoc
Vist : 3804 gange
400 point
Dato : 21-04-06 10:26

Jeg har en beboelsespavillon på små 30 kvm. Den er 8,6 meter lang, 3,55 meter bred og 3,5 meter høj. Den vejer ca. 6,5 tons. Den kan sagtens flyttes med mobilkran og blokvogn, men jeg vil gerne kunne flytte den selv så, jeg søger nogle aksler og hjul som jeg kan montere på den, så den kan trækkes efter en stor traktor.
Jeg forestiller mig at 2 faste aksler bag og en drejeaksel foran.
Er der mon nogen som ved hvor jeg kan anskaffe sådanne til en "rimelig" pris...meget gerne brugte!

På forhånd MANGE TAK

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-04-06 13:22

Prøv at forespørge hér - de har alt !! http://www.skave-nedbrydning.dk/

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 25-04-06 09:13

Balcanard:
De havde desværre ikke det jeg søgte

Er der mon ikke andre som ved hvor jeg kan finde sådanne (brugte) hjul og aksler???

Mvh
Palle

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 200 point
Dato : 25-04-06 10:53

Andre muligheder for brugte hjul og aksler http://www.lastas.dk/truck_search/search.aspx?search_type=1&subject_status_id=1&company_id=945
http://www.bsn.dk/?menuid=11
http://www.hjallerupmaskinforretning.dk/dansk/profil/

Håber du må finde, hvad du mangler. En mulighed kunne også være, at du indrykker en annonce www.papkassen.dk, www.guloggratis.dk. www.brugt.dk o.lign.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 25-04-06 10:54

Komma og punktum efter dk skal lige fjernes - beklager.

Godkendelse af svar
Fra : pallenoc

Dato : 27-04-06 06:49

MANGE Tak for svaret Balcanard. Jeg har endnu ikke fundet præcis det jeg søgte gennem dine links og henvisninger Men det har da givet en "ledetråd" hvor jeg kan muligvis kan få "gevinst"

Bl.a. har prøvet at henvende mig hos nogle skurvognsfirmaer, som så vil kontakte mig hvis de "falder" over noget som de menerjeg kan bruge.

GOD SOMMER!!!

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 27-04-06 07:46

Velbekomme og også god sommer til dig.
Håber, dit projekt må lykkes inden længe.
mvh/Balcanard