/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
brugervenligt kandu hvis ....
Fra : miritdk
Vist : 703 gange
10 point
Dato : 21-04-06 08:38

Citat
Velkommen til Kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper og vidensdeling.

tænk hvis kandu teamet kunne finde ud af at sætte blot en smule oplysning på forsiden om driftsforstyrrelser eller lign. lige under ovenstående. Bla oplysne om manglende post pga hvad det nu end skyldes - skulle det virkelig være så svært ?????

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-04-06 09:07

Nu stopper du altså--tror du ikke de har andet at lave

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-04-06 09:09

Nååå---du vil skræmme kunderne væk--så er jeg med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-06 10:01

dajb - ja sådan kan det jo også opfattes . Det er nu ikke min mening - vil jeg skræmme nogen kan jeg jo bare indsætte et foto

(ps.. nej jeg tror ikke de har andet at lave )

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-04-06 10:24

He-he-- lad os lige få det foto
Alt i alt synes jeg ikke det nye koncept er så dårligt, når man lige vender sig til det, og de kan jo selvfølgelig ikke tilfredsstille os alle.
Må ud og bundmale "skivet" medens vejret er til det--
Fortsat god dag

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 10 point
Dato : 21-04-06 11:01

Helt ærligt mirit....jeg tror da de har sendt en mail om at der er problemer i øjeblikket...problemet er så bare at....de dér mails, ikk....dem er der ikke så mange af.....lige i øjeblikket....

Forresten er jeg tilmeldt 'Nyhedsbrevet'....glæder mig stadig til at modtage.....det første

Nå men - skidt med det, vi skal såmænd nok få mails....mange....RIGTIG mange....engang

God weekend!
Dorthe.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 12:16

Nu begynder Kanduemilvandhanen at dryppe her, så om et stykke tid blir den nok til en hel flof! Kanduguderne læser Kandu!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 12:19

Mærkeligt tastatur jeg har. Der skulle have stået flod! Men når jeg skriver ø bliver det til o, så istedet for bøfler skriver jeg bofler; nu har jeg endeligt fundet et rim på kartofler (frit citeret efter Halfdan Rasmussen)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 12:26

tedd - ja, der er noget positivt ved alting

Når det regner på i Brabrand, drypper det i Århus (frit efter én eller anden)

Nu får vi alle genudsendelserne......

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-04-06 12:54

Hvad med at skaffe nogle brugervenlige Kanduer.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 13:18

Det kræver nogle venlige brugere e.c. Du har vist et par stykker?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-06 14:02

Citat
Indsæt din tekst her
...... hvordan filan fik du så begge med i forklaringen tedd

Nå men det var nu ikke mails jeg efterlyste - spekulerede lidt over nogen bekendte der prøvede at logge sig på og ikke helt kunne finde ud af hvorfor de ikke fik svar når de havde opgivet en mail adresse - og det kunne jo skræmme nogen væk at skulle vandre rundt i kandu´s sider i starten.

man skal altså vænne sig til at sige " bed til kanduguderne" om mails og lign så går det hele ??¨

æuwww også reg på vej her - det har dryppet lidt men ser noget kedeligt ud

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-06 14:41

hmpffff kan man nu ikke finde ud af at lave citat heller

men tedd - det jeg ville citere var
Citat
Men når jeg skriver ø bliver det til o

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 15:35

Citat
Don't feed the trolls

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 15:36

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-04-06 17:20

Der er kun ét rim på kartofler' Tedd - nemlig Mark Knopfler, så man er sq noget på'en når der skal rimes på 'kartofler' for det er trods alt ikke alting den Herre er indblandet i

Jeg synes 'flof' og 'bofler' er ti helt sindssygt gode ord - en eller anden burde slå dem op og hvis de ikke har en betydning, jamen så tager du dem til dig, som dine egne og tager patent på dem.

F.eks.

1. Den lille mus ledte efter flof men fandt det ikke, den måtte da nøjes med ost - men ost er nu heller ikke så ringe endda

2. Skoven var mørk og kold, det var helt stille, ikke en vind rørte sig og man kunne høre de små bofler flyve omkring med deres sagte piben...

så'rn

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-04-06 17:22

ja..jeg ser ikke dobbelt men mangegangedobbelt, så to blev lige til ti

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 17:23

Jeg får snart flof hvis jeg ikke får skrællet nogle bofler!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 17:27

"Min skrivemaskine har mistet sin skråstreg i ø
Den skriver bestandig en so, når jeg mener en sø
Og skriver jeg: bonden har bøfler,
Da står der: bonden har bofler
Så nu har jeg endelig fundet
Et rim på kartofler"

Sådan lyder Halfdan Rasmussens digt forøvrigt! Det osse ham med "Lille frække Frederik"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 17:32

Bofler må være et nyt spil - årets familiespil til jul = penge, penge, penge

Når man slår et eller andet med et aller andet, siger det flof og gør det ikke det, har man tabt....... Hva'ba'! Prøøøv det...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 17:41

En bofle i håret er bedre end en flof på bordet!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-06 17:45

det siger flof når støvsugeren får fat i noget den ikke skal (hamsteren for eks)

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-06 17:53

Tak for svaret vil.du.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-06 17:54

.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-04-06 17:57

Så der jo selvfølig osse bof og foffel!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-04-06 00:33

Pænt tak Mirit, du er da en god flof, du fortjener en pose bofler men dem må du have tilgode

God weekend fra Dorthe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-06 08:15

morn dorthe - du kan selv være et godt flof din boffel

Burde vist give tedd strafpoint for de ord

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-06 12:41

Det nye spil boffelflof kommer snart i handlen har jeg hørt! Nogen der ved hvad det går ud på?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-04-06 12:51

altså Tedd - hvor svært ka det være?

Man skal selvfølgelig gætte bofler og de der gætter rigtigt vinder en flof - den endelige vinder, altså indehaveren af den største portion flof, bliver så udnævn til SUPERbofler - med ret til at deltage i De Olympiske Boflelege som afholdes i...

Hmm..må vist hellere stoppe her...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-04-06 13:04

Ok troede det var lidt ligesom flip bare med bøfler!