/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Blue boys
Fra : ladegaardsparken
Vist : 3307 gange
500 point
Dato : 20-04-06 18:53

Jeg mener Blue boys har indspillet melodien :hvad har du under blusen:hvis nogle kan hjælpe mig hvor man kan købe cd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-06 19:19

Jeg indrømmer blankt, at Blue Boys ikke umiddelt siger mig noget, men når jeg søger på dem, kommer den titel ikke frem nogen steder. Er det ikke muligt at du husker titlen forkert???

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 20-04-06 19:24

det skulle være Blue boys ifl. tv2 zulu,den bliver spillet i penislægens værksted ,men de vil ikke oplyse hvor jeg kan købe den.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 20-04-06 20:02

Det er Blue Boys !!

Pladen er her http://kortlink.dk/93/2n96.

Men om den er til at få fat i .... ??
Og som CD tror jeg ikke du skal gøre dig forhåbninger.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 20-04-06 20:18

Tekst og tabs finder du her.
(Jeg garanterer ikke for rigtigheden)

http://www.dubbekarl.dk/blog/comments.php?y=06&m=03&entry=entry060326-222604

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-04-06 20:20

*suk* de gode gamle Blue Boys, de er jo fra den gang pigerne gik i plisserede nederdele og drengene i korte bukser med seler

*hvad har du under blusen Ruth* - hed den vist

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 20-04-06 20:24

Øh...der gik noget galt.

Melodien hedder: Hvad har du under blusen skat ?

Pladen kan ses her:

http://66.249.93.104/search?q=cache:5g4QdPwXPcMJ:dk.kelkoo.com/b/a/ss_arctic_blue.html+%22hvad+har+du+under+blusen+skat%22+blue+boys&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=1

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-04-06 20:40

drengene i korte bukser med seler >>>>>>>>>>>>>>LEE-cowboybukser Tak.
(man kan da ikke danse i korte bukser med seler)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-04-06 23:32

..og hvis der var huller i bukserne var det dælme fordi de var slidte og det var flovt. I dag er der slid og huller i, fordi det er sejt?

Hmm...

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-04-06 00:10

Ved ikke om han har solgt den, men lars.hornung@adslhome.dk har en side fra sidste år, hvor han sælge LP'er (den er ikke kommet på CD) - der er LP'en "Same", om der mener jeg faktisk nummeret er på.

Men ellers er her en oversigt over andre LP'er med pladenummeret:

Blue Boys Blue Boys 1970 EMI/ODEON BOKS 27 LP
Blue Boys Danske stjerner vol. 8 1983 TONO TLP 10508 LP
Blue Boys Stjerneparade 1980 EMI 6C 026-39363 LP

Få din lokale pusher til at slå det op, så skulle du gerne kunne se numrene - og bestille et eksemplar

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-04-06 00:22
Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 500 point
Dato : 21-04-06 00:40

Den kan ikke købes, den kan lånes på biblioteket !!

45 o/min ...er 45 omdrejninger per minut !!

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 03-05-06 10:48

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-05-06 18:01

Jeg siger også tak.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : abc56

Dato : 27-10-08 14:42

hej ladegaardsparken.
Nu er det godtnok længe siden du har spurgt om nummeret - hvad har du under blusen ruth.
jeg kan sende dig det over messenger hvis du er interesseret.
min mailadresse er skjold100@gmail.com
Mvh. leif