/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
FLERE SJOVE !!!!!!!
Fra : kissan
Vist : 833 gange
50 point
Dato : 19-04-06 23:54

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-04-06 01:22

A' hva'?

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 50 point
Dato : 20-04-06 07:24

Måske par ”lægebøffer”:
Patienten fik vafler til morgenmad og anoreksi til frokost.
Patienten har kun sjældent fantomsmerter, men ømhed i sengen, når dynen rører ved stumpen
Har klaret sig helt uden ilt i sidste døgn.
En undersøgelse af endetarmen afslørede en normal skjoldbruskkirtel.
Hun faldt på isen, og tilsyneladende gik hendes ben i hver sin retning i begyndelsen af december.
Patienten har lidt af depressioner, lige siden hun begyndte at konsultere mig i 1989.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-04-06 12:29

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 20-04-06 17:38

tre gamle mænd

tre gamle mænd sidder på plejehjemmet og snakker.
Kurt på 70 siger: jeg vågner kl 7 fordi jeg skal pisse, men kan først pisse kl 8.
Ole på 80 siger: jeg vågner kl 8 fordi jeg skal skide, men kan først skide kl 9.
så siger jens på 90: jeg pisser kl 7, skider kl 8, men vågner først kl 9.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-07-06 14:39

Hvorfor pokker lukker du ikke dine spørgsmål? I dette har du da fået flere sjove!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 12-07-06 15:08

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 12-07-06 15:24

Velbekomme

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-07-06 22:29

Nå, nu er han i det hjørne igen - tag dig ikke af det, Kissan...

Sommetider er han hyggelig og rar - til andre tider uforskammet!

Moster