/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ingen mails fra kandu
Fra : mangorossa
Vist : 425 gange
10 point
Dato : 19-04-06 23:11

Hvordan kan det være at jeg ikke får mails når jeg har godkendt et svar..så sker det ofte at jeg ikke får mails, hvis der kommer flere kommentarer til spørgsmålet?
...øh lød lidt fnidret, men såen eret!

Og så får jeg forøvrigt overhovedet ingen mails lige nu...(fra kandu altså)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-04-06 23:17

1. Det er du ikke ene om, sådan har det fungeret siden det "nye" kandu startede.

2. Jeg får heller ikke mails fra kandu (lige nu).

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-04-06 23:46

oki..jamen så er det ikke min puter der er noget galt med..
sov godt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-06 01:23

Sidste mail fra Kandu kl. 19.40 den 19-4 så du er ikke alene

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-04-06 01:23

Åh, pyh, så er "bare" Emil, der har glemt, at påsken er ovre.......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-06 01:24

Jeg er det var i morges kl. 7.40 den sidste kom

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-04-06 08:02

Jamen så kan jeg da ikke forstå du ikke gik iseng o.v.n. ? Du ser træt ud *G*
Stadig ingen mails her til morgen!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-04-06 12:24

Ditto her

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-06 13:54

jeg gik også i seng mangorossa jeg var lige kommet hjem fra arbejde og ville se om der var noget nyt, stadig ingen mail, sikken ro i postkassen men det bryder vel løs igen engang

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-04-06 15:12

Jeg får heller igen mail fra Kandu

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 21-04-06 10:43

heller inge mail idag VI VIL HA MAIL NU

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-06 12:08

Så har jeg lige fået en mail fra kandu.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 10 point
Dato : 21-04-06 12:30

Der er da ikke noget at tude over.

Det er da muligt at følge med i de involverede spørgsmål, som man har deltaget i. Søg i egen profil.

Mango

Citat
Hvordan kan det være at jeg ikke får mails når jeg har godkendt et svar..så sker det ofte at jeg ikke får mails, hvis der kommer flere kommentarer til spørgsmålet?
...øh lød lidt fnidret, men såen eret!

Jeg har tidligere skrevet til kandu om det "problem" , men det er ikke rettet.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-04-06 13:55

ok ans ..så er jeg ikke alene.
Ved godt at jeg kan kigge i min egen profil..er bare så besværligt, det tager en hulens tid jo
Har også fået en bunke gamle mails nu

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-06 14:27

Så kører det!

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 21-04-06 15:18

Tak for svaret ans.