/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO 04'
Fra : simon89
Vist : 421 gange
65 point
Dato : 19-04-06 21:38

Hej jeg ville lige høre om det gummi rør der fører ind i en sort boks på siden af den nye comet 04', om det er en begrænsning?

Og så vil jeg også gerne bede jer om at prøve at kigge på mit andet spg. som hedder hjælp til kreidler easy rider.

På forhånd Tak.

MVH Simon

Kommentar
Fra : simon89

Dato : 19-04-06 21:40

linket til mit andet spg. er: http://www.kandu.dk/Spg86347.aspx

Accepteret svar
Fra : Dennis85

Modtaget 65 point
Dato : 20-04-06 10:53

Hejsa.
Jeg har selv samme model, og så vidt jeg ved er det noget katalysator-noget.. Hæng mig ikke 100% op på det, har kun fået det fortalt..
Det er ikke en begrænsning i den forstand, selvom den måske nok ville køre hurtigere uden.

Lidt offtopic kan nævnes at begrænsningerne på modellen er:
-Plombering i udstødningen.
-Skive i variatoren.
-Blindrør på udstødning.

\\-> Dennis

Godkendelse af svar
Fra : simon89

Dato : 24-05-06 20:24

Tak for svaret Dennis85.