/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
norton
Fra : gril
Vist : 502 gange
200 point
Dato : 19-04-06 21:04

hvordan sleter jeg alt norton fra min regedit?

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 19-04-06 21:21

Hej, du kan se det her:

http://basconotw.mvps.org/SymRem.htm

Mvh. Lars

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 19-04-06 21:33

afinstaller den først normalt - i tilføj/fjern programmer - gå så i kør og skriv regedit - kig under H_LOCAL_MACHINE - software - find alt fra symantec og norton og slet.

hent denne regcleaner http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

scan og delete hvad der er safe to delete

genstart - kør regcleaner igen og delete hvad der ligger - så er du helt fri .

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-04-06 22:02

Ak ja tænk på hvad der ikke er gjort for at slippe af med Norton.
Mirits svar virker upåklageligt, men pas på som der bliver skrevet Kun det der er - safe to delete

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-06 23:00

fijala det er nu ikke helt sandt - for anden gang kan der lægge sig noget norton de to andre steder og min erfaring med det er at de kan slettes uden videre - men kun dem

nu ved vi jo ikke hvilken norton der er tale om - der kan være andre muligheder -

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 20-04-06 13:10

Hmm, hvorfor risikere noget når man kan bruge deres eget tool (som også er beskrevet i mit link ovenfor):

http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039?

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 20-04-06 15:57

Mange tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-06 14:10

selvtak men gem lawitts link - grunden til jeg ikke brugte det var min usikkerhed om versionen og linket i symantec er faktisk supergodt