/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Brugte Politimotorcykler
Fra : jensegon
Vist : 10208 gange
30 point
Dato : 03-12-02 21:05

Hvor sælger politiet sine brugte motorcykler.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-02 21:17

"jensegon" <jensegon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:wY7H9.55217$HU.3765556@news010.worldonline.dk...
> Hvor sælger politiet sine brugte motorcykler.

På auktioner. Læg mærke til bil-auktionernes annoncer i søndagsaviserne
eller find det på nettet. (De udbydes som "tjenestekøretøjer uden afgift"
tror jeg nok)

/Claus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-02 21:47

De bliver solgt på auktioner som Hærens Materielkommando afholder bl.a. i
Hjørring. Prøv at checke deres hjemmeside hmak.dk. De plejer at lægge
datoen for den næste auktion ud der, og også et auktionskatalog når det er
klar.

hilsen
poul

"Claus MC" <clausmc@FJERNDETTEofir.dk> skrev i en meddelelse
news:asj38g$a6f$1@sunsite.dk...
> "jensegon" <jensegon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:wY7H9.55217$HU.3765556@news010.worldonline.dk...
> > Hvor sælger politiet sine brugte motorcykler.
>
> På auktioner. Læg mærke til bil-auktionernes annoncer i søndagsaviserne
> eller find det på nettet. (De udbydes som "tjenestekøretøjer uden afgift"
> tror jeg nok)
>
> /Claus
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-02 21:49

Hov, der sad jeg vist og tænkte på noget andet, men så har du da også
oplysning om en anden veldædig etats bortskaffelse af brugt udstyr.
poul

"p.mariegaard" <p.mariegaard@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:asj4ue$o4r$1@sunsite.dk...
> De bliver solgt på auktioner som Hærens Materielkommando afholder bl.a. i
> Hjørring. Prøv at checke deres hjemmeside hmak.dk. De plejer at lægge
> datoen for den næste auktion ud der, og også et auktionskatalog når det er
> klar.
>
> hilsen
> poul
>
> "Claus MC" <clausmc@FJERNDETTEofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:asj38g$a6f$1@sunsite.dk...
> > "jensegon" <jensegon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > news:wY7H9.55217$HU.3765556@news010.worldonline.dk...
> > > Hvor sælger politiet sine brugte motorcykler.
> >
> > På auktioner. Læg mærke til bil-auktionernes annoncer i søndagsaviserne
> > eller find det på nettet. (De udbydes som "tjenestekøretøjer uden
afgift"
> > tror jeg nok)
> >
> > /Claus
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-02 09:22

Jeg har tidligere set dem bortauktioneret på bilauktionen i Vejle

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-02 20:15

Kære "Jensegon"

Politiet sælger så vidt jeg er orienteret oftest deres aflagte motorcykler
på BCA autoauktion i Vejle. Jeg kommer der ofte og der er så vidt jeg husker
politimotorcykler med næsten hver tirsdag.

Hvis du lige sender mig en mail sale@geely.dk vil jeg gerne chekke hvad de
sælges til (vi får katalog med salgpriser hver uge) - jeg har katalogerne
nede i butikken og kan derfor ikke svare før i morgen.

Med venlig hilsen

Geely Motor

Ove Ovesen

www.geely.dk

"jensegon" <jensegon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:wY7H9.55217$HU.3765556@news010.worldonline.dk...
> Hvor sælger politiet sine brugte motorcykler.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-02 22:04

"jensegon" <jensegon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:wY7H9.55217$HU.3765556@news010.worldonline.dk...
> Hvor sælger politiet sine brugte motorcykler.

På BCA i Vejle.
De er med hver anden tirsdag, da de går in under "tax free".
Der er som regl 1-3 stk. pr gang og det er næsten altid BMW og FJ 1200.

De ligner lort, og mangler en del org. udstyr før de kan synes.

MVH

Holten

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 06-12-02 11:57

Kære allesammen

Jeg kunne ikke finde nogle BMW motorcykler i BCA´s kataloger. Dette undrede
mig faktisk en smule, derfor kontaktede jeg BCA. De svarede at Politiet
bruger alt hvad der kan rulle for tiden på grund af formandskabet for EU.
Når dette er overstået forventer de der kommer et større parti under
hammeren.

En K100 og en K1100 går typisk for 10 - 15000 kr. og er typisk fra 91´ eller
92´

Jeg har efterhånden modtaget flere henvendelser fra folk som ville kende
prisen på Politi MC ´er og synes derfor der ville være smartest at lægge
informationerne ud.

Vil man vide hvornår de kommer under hammeren anbefaler jeg at man kigger
her: http://www.autoauktionen.dk

Med venlig hilsen

Geely Motor

Ove Ovesen

www.geely.dk

"Holten" <dddddd@ddd.dk> skrev i en meddelelse
news:3dee6d4c$0$47405$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "jensegon" <jensegon.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:wY7H9.55217$HU.3765556@news010.worldonline.dk...
> > Hvor sælger politiet sine brugte motorcykler.
>
> På BCA i Vejle.
> De er med hver anden tirsdag, da de går in under "tax free".
> Der er som regl 1-3 stk. pr gang og det er næsten altid BMW og FJ 1200.
>
> De ligner lort, og mangler en del org. udstyr før de kan synes.
>
> MVH
>
> Holten
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-12-02 23:26

> En K100 og en K1100 går typisk for 10 - 15000 kr. og er typisk fra 91´
eller
> 92´

Det må være uden afgifter...? hvor mange km har sådan nogle kørt mon 200K +
?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-12-02 16:20

"M. G. Nielsen." <test@test.dk> wrote in message news:<asr861$uis$1@news.cybercity.dk>...
> > En K100 og en K1100 går typisk for 10 - 15000 kr. og er typisk fra 91´
> eller
> > 92´
>
> Det må være uden afgifter...? hvor mange km har sådan nogle kørt mon 200K +
> ?

Hos de gængse pushere jeg har set, har de gået omkring 100-110K. Jeg
fandt i sin tid en K75c med kun 72K på klokken. Den har tjent mig vel
i snart 7 år...

mvh,
Jesper James

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-12-02 09:33

> Hos de gængse pushere jeg har set, har de gået omkring 100-110K. Jeg
> fandt i sin tid en K75c med kun 72K på klokken. Den har tjent mig vel
> i snart 7 år...
> Jesper James

Hvad er den så oppe på nu ?

/A

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-12-02 10:44

"Anders Majland \(Replace DOT with . in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:<at4aro$cnb$2@sunsite.dk>...
> > Hos de gængse pushere jeg har set, har de gået omkring 100-110K. Jeg
> > fandt i sin tid en K75c med kun 72K på klokken. Den har tjent mig vel
> > i snart 7 år...
> > Jesper James
>
> Hvad er den så oppe på nu ?

Ikke så meget - omkring 103K. Jeg har de sidste år mest brugt den til
aften/weekendture og så lidt ferieture. Så den har stadivæk kørt mere
i politiets tjeneste end i min!

/Jesper

>
> /A

Godkendelse af svar
Fra : jensegon

Dato : 17-02-06 14:37

Tak for svaret Nyhedsbruger.

Venlig hilsen
JENSEGON