/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
msn hopper af ?
Fra : bublebee
Vist : 505 gange
50 point
Dato : 19-04-06 12:12

JA vidste ikke helt hvor jeg skulle lægge mit spørgsmål ind, så nu bliver det her.

Vi har et problem med, at vores MSN har fået et trip med at hoppe af ind imellem. Ret irriterende. Resten af internettet hopper ikke af, det er kun msn. Hvad kan problemet være ???

Kommentar
Fra : monique1983

Dato : 19-04-06 15:05

Jeg ved ikke frygteligt masse om dette men har selv lidt af samme problem, men jeg har lagt mærke tid at det er på bestemte tidspunkter.

bl.a. omkring den tid hvor folk kommer hjem og tænder for computeren og msn. Jeg tror det er en form for en overbelastning på MSN-nettet. fordi mange pludselig logger på.

Det er kun en teori, men jeg tror det har noget med det at gøre.

Jeg tror ikke det er din computer eller msn der er noget gal med...

MVH.

Monica

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 19-04-06 16:41

hej det sker tit for msn det er ikke noget med din pc at gøre.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 20-04-06 11:49

ok det er ret irriterende. iær hvis man er ved at sende eller modtage fra andre

Annuller spørgsmålet
Fra : bublebee

Dato : 22-08-06 15:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål