/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
hp photosmart 7260
Fra : geoing
Vist : 520 gange
500 point
Dato : 18-04-06 20:13

jeg har et problem med ovennævnte printer og det ser ikke ud til at HP kan hjælpe

printeren virker udemærket, men i kontrolpanel højreklikker jeg og får så egenskaber frem ipå dansk. ok men klikker jeg på udskriftindstillinger(for eks for at skifte papir) kommer overskriften på dansk men alt andet på et andet sprog formentlig tyrkisk. jeg har afinstalleret og reinstalleret adskillige gange. downloadet de sidste drivere fra HP, men stadig det samme resultat, er der nogen der kan hjælpe mig . HP kan ikke deres svar er blot at det har de aldrig været ude for før. iøvrigt er det meget vanskeligt at få HP hardware til at arbejde på en computer hvor der er andre fabrikaters hardware installeret .

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-04-06 20:24

Med HP / USB er det meget vigtigt at indstallationen følges meget nøje.
De fleste HP skal have:
indstalleret software først
så genstart
og så tilsluttet efter comp er startet op
Når du sletter indstalationen og tager HP fra så skal der lige genstartes et par gange før du prøver forfra.
Hvis du vil opdatere HP
Find den i enhedshåndtering > h -klik på HP og vælg egenskaber > driver > opdater
Og nu er det vigtigt at du finder den rigtige driver og ikke bare en XP-standard.

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 18-04-06 21:11

Hej E.C.

tak for din kommentar.

desværre har jeg også prøvet alt det du beskriver, men stadig det samme problem højreklik på printerikonet vælg egenskaber og det kommer på dansk, venstreklik og genskaber & udskriftsindstilling på tyrkisk . alt er prøvet, men uden resultat, jeg har også en scanner fra Hp samt hp poavillion pc, men er efterhånden blevet noget træt af HP produkterne, service er dårlig og installation er vanskelig så jeg er ikke ene om at råde folk til at holde sig langt væk fra HO produkterne

geoing

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-04-06 17:58

HP er da ellers et godt mærke, men jeg medgiver at deres driver pakker er enorme og vild overflødige til tider.

Jeg har godt nok heller aldrig oplevet det problem du beskriver, men der må sgu da være en måde hvorpå du kan få den til at være på dansk hele vejen igennem. Måske fordi der ligger lidt og gemmer sig i registreringsdatabasen at det ikke hjælper at geninstallere. Måske en lille oprydning der, efter en afinstallering at driveren fra HP.