/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Log på Messenger unden kode?
Fra : Ascom_6230
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 18-04-06 19:02

Jeg vil gerne logge på webmessenger men jeg sidder 200 km. fra min egen computer.
Jeg kan ikke huske min adgangskode til min email som bruges til messenger.
Hvordan kommer jeg på?
Jeg har prøvet at rode lidt med det hjemmefra, men kunne ikke finde nogle måder at ændre eller fjerne adgangskoden på.
Jeg kan godt få en derhjemme til at logge på messenger for mig, for at ændre noget hvis det bliver aktuelt.

Hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-04-06 19:14

Under logpå knappen kan du klikke på jeg har glemt adgangskoden - og få tilsendt en ny på den mailadresse du er registeret med..
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-04-06 19:34

Jamen klikk po glemt koden og du får tilsendt koden pr. e_mail

dr.dem

Kommentar
Fra : Ascom_6230

Dato : 18-04-06 19:41

Jeg kan jo ikke koden til min email?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-04-06 19:56

Eller du lader en lukke den op fra din comp.
MSN Messenger er så startet
klik på den lille konvolut ...........nye e-mail meddelelser
nu starter explorer op og "du" er logget på
lidt oppe i højre side > indstillinger
klik på personlig
klik på adgangskode
klik på "har du glemt din adgangskode"
I højre side kan du nulstille din adgangskode som bliver sendt til den Email som står der
eller en anden email som du vælger
følg anvisningen hvor du kan sende til en ny mail.
Ps. jeg kan ikke hjælpe dig længere for jeg skal bruge min hotmail, og kan ikke vente på nyt password.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-04-06 20:29

Så opret da en ny hotmail adresse.. så er du kørende igen.
mvh Benjamin