/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Motor styring Golf TDI årg 01
Fra : buggyman
Vist : 665 gange
350 point
Dato : 18-04-06 18:07

Jeg har en bekendt hvis taktrem "hoppede" et par tænder pga en defekt remstrammer. Vi skiftede rem og alle ruller.. Nu er problemt at efter et par min. kørsel begynder motorstyringslampen at lyse og pludslig går den i stå. Han har haft den på et VAG værksted for at få en computer udskrift og få hans computer reset. Men problemet forsat. Har talt med mange kloge hoveder bla Bosch som mente det nok var relæ nr 109. Vi skiftede det men intet hjælper... SÅ HVA GØR VI ??

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-04-06 19:02

Det er svært og rådgive når ikke en gang et VAG værksted kan finde fejlen med sin computer.
Men Hvis det er værkstedet der har skiftet tandremmen så er det de der skal lave fejlen.
alimak

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-04-06 20:33

Hvis i selv har skiftet remmen, skulle i nok lige få kontrolleret at den står rigtigt og er korrekt strammet.

Noget tyder på at computeren finder at systemet er så skævt, at den ikke engang skal have lov at køre på nødprogrammet.

Hvis i har afmonteret ledninge,r er de så komme rigtigt på igen????

Kommentar
Fra : buggyman

Dato : 18-04-06 22:12

Han har haft den på et VAG værksted for at få en computer udskrift og få hans computer reset. Men problemet forsat.
Mon ik deres comp. havde opdaget så simpel en fejl. Nej der ska ik nogen ledninger eller slanger af for at skifte en rem på omtalte bil.