/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Alle programmer
Fra : zakkaria
Vist : 368 gange
20 point
Dato : 18-04-06 17:14

hej!!!
Jeg søger hjælp!!!
Mine problemer er :når jeg klikker på start , efter klikker på alle programmer , 98%
af programmer eller (( software )) er væk. Hvis jeg vil gendanne min pc til en øvrig dato
/for exp: tilbehør, systemværktøj etc.../ den eksisterer ikke !!! og meget mere . Hvordan
gendanne alle programme (( at få den tilbage)) er der nogen kan hjælper mig ,
Nota: jeg har haft 3 kolonner fyldt med programmer ( eller software ). På hver kolonner var
omkring 30 programmer på.Nu jeg har kun 8 software på. Hvor er resten?
jeg er meget taknemlig for..
1000 tak
zak

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-04-06 17:31

wintasten + e
[+] ud for C:
ruld ned og find progammer eller programfiles
[+] programmer
nu burde alle dine programmer dukke op
.
gør de det

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-04-06 18:39

zakkaria - det er bedst når du svarer eller skriver her - for når du skriver i privat besked er der ikke nogen af de andre som kan læse med og hjælpe.
Det går lige så hurtigt at få svar, hvis vi skriver her i spørgsmålet.

Men jeg mangler at vide hvad du kan se når du følger dette:
wintasten + e
[+] ud for C:
ruld ned og find progammer eller programfiles
[+] programmer
nu burde alle dine programmer dukke op
.
gør de det

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 19-04-06 09:13

jeg havde samme problem men fik det til at virke på nær proceslinien den kom ikke frem

Kommentar
Fra : zakkaria

Dato : 19-04-06 15:53

hej
Hvad mener du med : wintasten + e
+ ud for C:
Hvad betyder dette ?
MVH
zak

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-04-06 17:47

Når du klikker wintast + e kommer du ind i denne computer med mappevisning
+ udfor c er jo for at du skal åbne for dit c drev.
osv.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-04-06 18:52

Mellem ctrl og Alt tasten ligger wintasten............der er tegnet et lille vindue.
win-tast + e-tast giver adgang til stifinder.
I stifinder står der [+] xxx (C:) klik på det +
nu folder C: drevet sig ud

Kommentar
Fra : zakkaria

Dato : 21-04-06 15:19

Hej
OK, de ligger allesammen på C.,men hvad med tilbehør,der er på :
1) kun hjælp til handicappede
2)underholding
3)adressekartoket
4)synkronisering
5)notesblok
6)windows xp presentation
hvor er resten ? mangler meget mere.
er der en måde at hav' allesamen tilbage (gendanne den) på alle programmer.
tak for hjælp
zak