/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
phuket
Fra : ladies
Vist : 739 gange
50 point
Dato : 18-04-06 14:19

nogen der har nogle forslag til hvor man finder billigsteflyrejser tl phuket
ladies

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 60 point
Dato : 18-04-06 14:30
Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-04-06 15:04

Søg også lige www.kilroytravels.dk - det er af og til billigere til Thailand, end de ovenstående links.

Ellers er det helt sikkert billigere at flyve til Bangkok, for derefter tage et (nat)tog til Phuket. Toget vil koste ca. 130 kr. og kan bare bestilles på Bangkok hovedbanegård, eller hos de utallige små rejse-bikse, som er overalt i Bangkok.

Mvh. Niels.

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 18-04-06 15:35

>Niels

Niels, har du virkelig taget et nattog til Phuket?? ???Så vidt jeg ved kører det til Surat Trani som er ved den anden kyst, men en natsovebus kunne være en mulighed i samme prisleje. Ellers koster en flybillet fra BKK ganske få hundrede kroner.

Ladies-------check evt. CC travel, de har også kontor i BKK

mvh steen

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-04-06 15:47

>Steen

Nej, har aldrig taget et tog til Phuket, men har taget et fra Bangkok > Chang Mai (og tilbage igen) og fra Surat Thani til Bangkok - alle ture til lige omkring 100 kr. Gik derfor ud fra at det var muligt at tage et tog fra Bangkok til Phuket.. Men hvis det ikke er muligt, så er det nok nemmere at tage en bus, som du siger frem for at tage tog og derefter bus.

En flybillet fra Bangkok > Phuket ved jeg ikke hvad koster, men til sammenligning så fløj jeg for under to år siden fra Bangkok > Koh Samui (som ligger lidt længere nordpå end Phuket) og den kostede ca. 500 kr. (til gengæld tog det kun ca. 35 min)

Men som Steen siger, så er det nok smartere med en bus fra Bangkok > Phuket så. Det kan virkelig gøres billigt, hvis man finder det rigtige.. Det kan til gengæld også være en ret træls tur, hvis man er uheldig og kvaliteten af bussen er elendig..

Mvh. Niels

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 09-07-06 14:08

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-07-06 15:04

Velbekomme