/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Point til emesen
Fra : annvibeke
Vist : 420 gange
500 point
Dato : 03-12-02 18:06

Tak for god indsats!
vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : Random

Dato : 03-12-02 21:13

Har også en masse ledige point :-] Nogen der vil udveksle dem til super point..? Ej, syns liiidt det er er at ødelægge spillets regler at dele gratis point ud. Hvilket jeg også tror de tre, der ka få tildelt pointne, ka' se...

Mvh
Random

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 03-12-02 21:20

Helt gratis er det nu ikke Random - jeg føler at jeg har fået noget for dem.
Når man stiller et spørgsmål og får gode og til dels brugbar respons vil jeg gerne betale.
Kandu lader os ikke dele pointene - derfor gør jeg det på denne måde.

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : Random

Dato : 03-12-02 21:28

Ja, der er vel en grund til de ikke lader os dele pointne. ;)
Kan godt forstå, at de gør en god indsats, og tanken om at tilkende dem point er da umiddelbart meget flink. Men der er jo et pointsystem, hvormed de har fået point for de gode spørgsmål de har besvaret. At de får om ikke gratis så billige point betyder jo bare at de resterende brugere får mindre chance for vinde i konkurrencen, da deres point %-vis er blevet mindre værd.

Hygge hej
Random :)

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 03-12-02 21:40

Det kan sikkert virke uretfærdigt i nogles øjne.
Men når nu jeg har problemer med at se, hvilket svar som var bedst (fordi jeg har haft gavn af flere)
- så finder jeg det mest retfærdigt at tildele point som jeg netop har gjort.

Hvis du har fulgt lidt med i "det rigtige" frontpage-spørgsmål vil du vide, at netop det faktum, at jeg ikke kan
splitte pointene op mellem flere, indimellen afholder mig fra at spørge om noget.

Det kan se ud som om jeg er flink...det er ikke derfor jeg gør det...
Det er af egoistiske grunde - for nu har jeg det godt.

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : Random

Dato : 03-12-02 22:41

Kan godt følge dit argument med, at man får flere brugbare svar, men ikke kan dele point'ne. Men synes også det er fint, at det bedste svar vinder pointne. Derved gør svareren sig jo maksimalt umage, og vi slipper for 'tynde' indlæg, der fisker efter nogle dele-point. Det er så op til spørgeren at være dommer og finde det mest brugbare og bedst forklarende svar.
Jeg mener heller ikke vi vi være tjent med, at donerings-indlæg skal fylde i div. fora, hvilket de hurtigt kunne komme til, hvis andre vil dele ud, når de føler, at de skylder lidt til højre og venstre.
Håber ikke jeg lyder alt for negativ, det er ikke ment sådan

Hurlumhej
Random

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-12-02 23:53

- de kan da bare tage de point - de der småpræmier er IKKE alt der findes i denne verden - hvis en bruger synes de skal have dem - så er det jo bare sådan det er - desuden er det de samme 10 personer der vinder månedens totalt uundværlige præmie, så uanset hvad de gør ( tager dem eller lader være ) ændrer det ikke på noget ....
måske man skulle gå ned på biblioteket og logge ind, oprette ny profil og give sig selv de superpoint man selv har optjent !!! - der er ingen mening med de fjollede point - men Kandu tør simpelthen ikke fjerne dem, kan ikke - vil ikke - og så lærer vi såmænd også nok at affinde os med det ....... ikk'

Fnollerpige

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 04-12-02 00:00

Lad nu annvibeke gøre med sine point som hun vil, hvor for F...... skal vi andre blande sig i hendes sag, jeg kan da godt forstå at det kan være svært, at afgøre hvilket et svar der er bedst, så synes jeg at annvibeke gør det rigtige...

vh. dr_scooter

Kommentar
Fra : Random

Dato : 04-12-02 07:45

Tror nu lidt der er en grund til, at ingen af de 3 supersvarere har indkasseret deres point.
De sætter for det første en ære i at hjælpe folk, og bliver glade for point, der symboliserer deres dygtighed og hjælpsomlighed. Og for det andet ser de det som et spil, hvor man bl.a. kan komme på highscore listen.
Men får de bare uddelt point ved ikke at følge spilletsregler, er det lidt ligesom at vinde i matador, efter at banken har delt tilfældige penge ud. Følger man ikke reglerne i et spil, bliver det også ligegyldigt om man vinder eller taber, og det bliver kedeligt i længden.

Hygge
Random.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 500 point
Dato : 11-07-03 19:59

Hej AnnVibeke!
Selv tak - det var så lidt.
Emesen/Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : annvibeke

Dato : 11-07-03 20:05

Tak for svaret Eyvind.
vh ann-vibeke