/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
stop-dyrlaege-breth-hansen.dk
Fra : taliskoko
Vist : 2409 gange
10 point
Dato : 17-04-06 19:40

Ja, jeg orker ikke at tippe, så her smider jeg gerne 10 påæng efter den her:

http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 17-04-06 19:42

Rystende Cases. Godt at det kommer frem

mvh timeglas

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-04-06 19:44

Ja, det er muligvis et repost, men hvad gør det, når man har sådan en klovn rendende rundt og praktisere.?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-06 19:58

Jeg bor selv i et af de områder hvor han har/haft klinik.

Meget tæt på den dyrlæge, som jeg selv benytter. En meget dygtig og velset dyrlæge.

Har advaret dem, som jeg vidste 1. gang skulle til dyrlæge med deres kæledyr. De skulle nødig tage fejl.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-06 20:09

Før nogen svarer kan du slette http://www.kandu.dk/spg86457.aspx

og få dine point retur.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-04-06 21:10

ans> Havde ellers annulleret... Men nu er det gjort igen. Tak

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 17-04-06 21:13

Godt initiativ at bringe denne historie frem i lyset.
Jeg håber manden får frataget sin autorisation meget snart.
Det er bare for modbudeligt!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-04-06 21:14

Mange dårlige dyrlæger, ikke mindst på Herning Dyrehospital.

Niels Tellerup som er heste dyrlæge, er nok det værste menneske jeg har mødt.

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 17-04-06 21:15

Undskyld tyrkfejlen - det er naturligvis bare for modbydeligt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-06 22:12

ans, man får ikke point retur når man annullerer et spørgsmål...det var i gamle dage

og angående hjemmesiden der linkes til, så er den ikke særligt godt opdateret (jeg kunne i hvert fald ikke umiddelbart finde noget om det jeg ledte efter) , idet det er noget tid siden (måske et par måneder), at JBH blev idømt en bøde på 10000,- for grov forsømmelse i denne sag:

Citat
TO KATTE UDLEVERET I NARKOSE
Karina Hansens erfaring:
Karina Hansen afleverede i 2004 sine to hunkatte til Jens Breth Hansen på hans nyåbnede klinik på Jens Baggesens Vej 3 i Århus. De skulle steriliseres.
Karina Hansen oplevede mødet med dyrlægen som meget ubehageligt. Når hun stillede spørgsmål, lukkede dyrlæge Jens Breth Hansen munden på hende med hurtige og affejende svar.
Da kattene skulle hentes efter operationen, lå de i en pøl af deres eget blod på et stålbord for åbent vindue. Hendes mand fik udleveret de bedøvede katte.
Da de kom hjem, var den ene kat ved at komme lidt til sig selv, mens den anden var helt væk. Der var noget i vejen med den, og Karina Hansen og hendes mand tog ud til Skejby dyrlæge, der konstaterede, at den var næsten død. Skejby dyrlægen mente, at Jens Breth Hansen havde givet den en overdosis.
De to katte lå i drop hele natten på grund af væskemangel og var desuden underafkølede. Den ene havde en kropsvarme på 34,7grader, hvilket er livsfarligt. En normaltemperatur skal ligge på 37-38 grader, og katte skal holdes varme under operation. Den ene af kattene var sandsynligvis, død hvis ikke den var kommet i omgående behandling.
Begge katte overlevede, men lider nu af håndskyhed, hvad de ikke gjorde på nogen måde før operationen…
Jens Breth Hansen erkendte, at de to katte blev udleveret, mens de endnu var bedøvede.

mvh dova

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-04-06 22:30

Hvad har sagen med med noget, at gøre om siden er opdateret. Dit eget indlæg viser jo blot min trådsstart er aktuel.!!!

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 10 point
Dato : 17-04-06 22:33

Det er desværre en dyrlæge der har eksisteret i mange år..og ingen stopper manden..heller ikke myndighederne..jeg har en fornemmelse af man er ret ligeglad med sådan nogle småting (set med ministerøjne)..men dyrevelfærd er noget som optager folk mere og mere, så de slipper sgu ikke for at gøre noget ..snart.

Nu vi er ved det, kan i jo gå ind og give jeres underskrift her, så vi undgår flere ulykkelige hundehistorier fra østlandene:

www.dogsdating.net

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-06 22:38

Citat
ans, man får ikke point retur når man annullerer et spørgsmål...det var i gamle dage

De gamle dage er kommet tilbage, hvis man annullerer før, der er blevet svaret. Jeg har lige lavet en test. Og du kan læse mit tip http://www.kandu.dk/Tip13254.aspx

Ang. hjemmesiden er den ikke opdateret. Her hvor jeg bor eksisterer klinikken ikke mere, men det kan jo være, at der er nogen, der tidligere har haft erfaring med et dyrlægebesøg hos ham.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 18-04-06 13:05

hold da op nogle frygtelige historier......

jeg sidder lige her med min dejlige kat på skødet hvor hun bare ligger og spinder - her tænker jeg så: hvordan kan folk få sig selv til at behandle dyr sådan, og hvorfor bliver han ikke stoppet.

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 26-07-06 15:03

Tak for svaret mangorossa. For linket med hundene...