/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Point til strarup
Fra : annvibeke
Vist : 485 gange
500 point
Dato : 03-12-02 18:05

...du skal osse ha' tak for kampen!
vh ann-vibeke

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 500 point
Dato : 04-12-02 16:29

Hej Ann-Vibeke,

selv tak... men eh... det synes jeg nu ikke du sku' ha' gjort...

jeg smider lige et link til dit indlæg... hvis nogen nu sku' undres over hvorfor du har lavet dette indlæg... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/8621
jeg havde nu hellere set du havde ladet være med at gøre dette, og så evt. havde brugt den "diplomatiske" løsning med at vælge en nyhedsbruger, hvis du føler det er svært at sku' vælge en som sku' ha' point, nu hvor du ikke ka' dele... eller så evt. vente med at lukke dit spørgsmål/indlæg indtil Kandu tilbyder muligheden for at dele point... jeg er da glad for at du værdsætter min hjælp... men på en måde er det jo også lidt uretfærdig over for de andre bruger herinde på kandu at jeg får 500 point forærende...

Ang. point og deling... så er der hvis du ønsker det, et sted/forum hvor der ka' deles point... her på dette websted... -->
http://www.it-ekspert.dk
eller her... -->
http://i-know.dk/index.php
som det er blevet ændret til nu...

der ka' du godt dele point... både til svar og kommentare på en gang... men der operere man ikke med så store point som der indimellem kommer frem herinde på Kandu... Max point er 100 for at stille et spørgsmål, og man risikere at få fjernet sit spørgsmål hvis man giver det så høje point... men det vil jeg da foreslå hvis du gerne vil benytte et forum hvor det er muligt at dele point...

ellers er du også velkommen til at sende mig en mail på strarup@worldonline.dk hvis du har et problem og gerne vil undgå det med point... jeg ka' dog ikke altid love at jeg ka' komme med en hurtig respons... det kommer lidt an på hvor travlt jeg har det...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 04-12-02 16:37

^
selv tak... men eh... det synes jeg nu ikke du sku' ha' gjort...
^
eh...Hvorfor så modtage dem...?

Godkendelse af svar
Fra : annvibeke

Dato : 04-12-02 16:57

Tak for svaret strarup.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 04-12-02 17:00

Til rkl.
De er trukket fra min konto...
...og der er da ingen grund til at la' dem fosvinde ud i den blå luft...vel?!

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 04-12-02 23:44

OK - du gider ikke spille matador længere! -- Kan jeg så få dine penge?
...der er da ingen grund til at la' dem fosvinde ud i den blå luft...vel?!