/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Point til srhansen
Fra : annvibeke
Vist : 437 gange
500 point
Dato : 03-12-02 18:03

...bare for at sige tak for hjælpen!
vh ann-vibeke

Accepteret svar
Fra : svendsvend

Modtaget 500 point
Dato : 04-12-02 18:33

Selv tak ! Men det er jo ikke lige det kandu skal bruges til ... at udveksle tak'er ?

Mvh. Svend

Godkendelse af svar
Fra : annvibeke

Dato : 04-12-02 18:59

Jeg ved det...og er da osse ked af at metoden (hos nogle) vækker anstød - jeg er jo ikke ude på at genere nogen.

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-12-02 21:17

Hej Ann-Vibeke og Svend

Hvad mener du da Kandu skal bruges til Svend ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 04-12-02 21:28

Øv...nu ser jeg at jeg (ved en fejltagelse) har givet de 500 point til Svend - de var øremærket til srhansen.
Hvordan klares det? Overfører du dem Svend...eller skal jeg gi' nye 500 til srhansen?

Det virker ret tåbeligt det her...jeg mener, at bruge så meget energi på, hvordan og til hvem jeg tildeler point.
La' mig da bruge mine point som jeg vil - udfra de regler jeg finder retfærdige.
vh ann-vibeke

PS Så har jeg i øvrigt allerede fået 200 returpoint - for ingenting...

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-12-02 21:39

Hej Ann-Vibeke

Det skal du som sagt ikke spekulere over, jeg fornemmede jeg var med til at løse dit problem og din påskønnelse var som sagt rigeligt tak til mig

Svend skal du ikke vente megen hjælp fra, han har overhovedet ikke besvaret andre spørgsmål end dette. Det var helt bevist han prøvede at franarre dig dine point.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-01-03 15:27

hvor er jeg glad for at jeg købte dette spørgsmål......jøsses hvor åndsvag kan man blive.......