/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Misvissende er det ikke
Fra : Surf
Vist : 587 gange
20 point
Dato : 17-04-06 09:24

Angånede den her emne her ---> http://www.kandu.dk/spg85789.aspx sige sikkerhedsmargin at det jeg skriver på min sige er misvisende

Jeg spurgte ham så ad se det sidste indlæg fra mig af

Jeg gået ud fra at fordi han ikke har svret mig. er for han så han tog frjl der

Men hvad syns i om min side

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 17-04-06 09:27

Jeg mente

Jeg gået ud fra at fordi han ikke har svaret mig. er for han så han tog fejl der

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-04-06 09:42

Altså helt ærligt - du beder om en kritik af din side... Når den så ikke falder i din smag prøver du minsanten i et andet spørgsmål.

Du skulle se at få slået stavekontrollen til i dine indlæg, det ville gøre forståelsen en smule nemmere.

Hvad er formålet med omtalte hjemmeside?

iah

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 17-04-06 09:58

Ja der er mange stavefejl på siden som du nemt kan rette med stavekontrol. Og du burde måske også bestemme dig for om den skal være på dansk eller engelsk. Som den er lige nu er det en blanding af begge dele. Er det fordi det er en template, hvor du ikke kan lave teksten på venstre menu om?

Hvad betyder iøvrigt "Boker"?

Er Oblivion et godt spil? Det ser meget interessant ud, hvis jeg læser om det på diverse sider og jeg kan godt lide den type spil. Er det pengene værd, eller?

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 17-04-06 10:05

Og tillykke med fødselsdagen i fredags
Kan du fortælle lidt mere om den aprilsnar du lavede med ham i Kvickly?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-04-06 10:11

Citat
Og tillykke med fødselsdagen i fredags
Kan du fortælle lidt mere om den aprilsnar du lavede med ham i Kvickly?

Er dette ikke ved at udvikle sig i en forkert retning?

Hvad med at få lukket dette spørgsmål ned i en fart.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-04-06 11:00

Du vil gerne have, at vi ser din side, men Sikkerhedsmargin har da ret i, at du ikke har gjort meget andet end at lægge en skabelon ud, der ikke fortæller ret meget.
Siden bærer ikke præg af at du har skabt den for selv om man bruger CMS systemer kan man da godt sætte et personligt præg på, men det virker ikke sådan.
Det er godt at du selv er tilfreds med siden.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 17-04-06 11:30

iah> Hvad har du så travlt for?

Jeg prøver jo også at finde formålet. Lige nu prøver jeg f.eks. at finde ud af, hvad det var for en aprilsnar der blev lavet med en fra Kvickly.

Surf må da selv om, hvornår han lukker spørgsmålet - du kan jo bare lade være at deltage mere, hvis du ikke har lyst.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 17-04-06 16:03

Jeg kan godt tåle kritik. men han skriver at

Jeg har givet udtryk for at det var mit arbejder
Og det har jeg jo ingen steder. altså jeg har alrig sagt at jeg har lavet den side der altså ta æren af det

Også er det jo ikke misvisende vel

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-04-06 16:18

Det er da rigtigt, at du ikke har påstået noget og uanset hvordan så er det da din side.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-05-06 16:27

Jeg synes din side er grim. Du spurgte om min mening og du fik den....