/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
adskille ericsson r600
Fra : mikael44dk
Vist : 507 gange
20 point
Dato : 03-12-02 17:21

Hvordan skiller man en r600 ad? Jeg har fjernet de 4 små skruer under batteriet, men jeg kan stadig ikke skille telefonen ad... havd gør jeg?

Mikael

Accepteret svar
Fra : FatAss

Modtaget 20 point
Dato : 04-12-02 01:28

Hey Mikael...
Mit gæt ville være at der sidder små ´clips´hele vejen rundt på indersiden, som der gør på mange telefoner, fx. min nokia 6210!
I nogle ´mobil skruetrækkersæt´er der et specielt "vippe værktøj" til at løse disse, MEN vær´MEGET forsigtig så du ikke knækker dem ellers kommer mobilen til at virke meget løs i det efter du samler den igen... Håber du ka bruge det til noget
-MVH-
FatAss