/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mazda 6 vs Skoda Octavia
Fra : Hr.Nielsen
Vist : 802 gange
100 point
Dato : 16-04-06 18:35

Den gamle Mazda 323 skal skiftes ud, og valget står mellem en Mazda 6 (benzin) eller en
Skoda (diesel). Rent økonomisk vil Skodan være den bedste bil, men Mazdaen har lidt flottere
design. Anbefalinger vil være meget velkomne, da den lille familie ikke er enige om valget.

Accepteret svar
Fra : 270346

Modtaget 50 point
Dato : 16-04-06 23:41

Køre selv i Skoda,her får du 3 biler i en,Audi A3 undervogn,Pasat diesel motor og de fleste dele er overbrodetet med WW ellerAudi mærker så se bort fra klistermærkerne,det kunne lige så godt være WW som dog er dyrer også i reservedele,her er der mange bruger af WW,der køber Skoda reservedele = meget billigere og så er de totalt ens.Så se væk fra desing og du får en virkelig solid vogn som også er galvaniseret.
Jeg køre lige omkring de 20 km/l og med campingvogn 13,5 på Maguriteruten så brændstoffet rækker langt.

Godkendelse af svar
Fra : Hr.Nielsen

Dato : 22-04-06 10:17

Tak for svaret 270346.